Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Julle
Elev |
Skrivet av AlexZz: 'Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: AlexZz Nej, men mamma behöver egentid. Hon har mig, mina två småsyskon varav ena har lika mycket problem som jag och behöver mamma till 100% stöd 24 timmar om dygnet året runt typ. SEn har vi en sjuk hund och mamma är också sjuk. Ensamstående också. Så hon behöver att jag är borta då jag inte går till min pappa eftersom vi inte har en bra kontakt som mina syskon gör. Därför måste jag gå där men änsålänge har jag inte kommit in i gänget på kortiset där som på det jag har helgen innan. Hmm... ja verkar lite svårt... *fundera på en lösning* så du har inga vänner på kortiset. That's terrible. På ena - där går jag runt som en solstråle. Men på det andra hos killarna har jag änsålänge inga kompisar då jag bara vart där 4-5 ggr varav 3/5 har jag bara vart där fredag-lördag. Dessutom är jag extremt blyg så jag stänger in mig på rummet :c Åhh! Blyghet- värsta mardrömmen när man ska lära känna människor. Jag brukar få en eländig tunghäfta. vet... men stora-max - problemet? xD ![]()
28 apr, 2012 19:45 |
|
AlexZz
Elev |
Julle
Jaaa... han också ''>_> Nej men seriöst, du kan ju noncha honom lite eller fråga någon av hans kompisar om han sagt något om att han gillar dig *mellanhänder...* . .
28 apr, 2012 19:46 |
|
Julle
Elev |
AlexZz
okej.. Min scoutkår firar valborg på måndag och han ifrågasatte när jag sa "ses på måndag" varför jag inte kmr imrgn när vi packar borden... Hmm.. Noncha lite.. jag kan ju vara 100% med min "bästis" ... ![]()
28 apr, 2012 19:48 |
|
AlexZz
Elev |
Julle
Smart! . .
28 apr, 2012 19:50 |
|
Julle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Julle Smart! Okej - hoppas på dt ![]()
28 apr, 2012 20:12 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Julle Smart! Okej - hoppas på dt ^_^ lycka till! ♥ . .
28 apr, 2012 20:13 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fredrick: Ojojoj, varför såna påhopp? ojoj, ska ni inte gifta er snart? sorry, men stör mig något så sjukt på typ p12/fjortisar som typ ; vi har vart ihop i en vecka, ååh, en månad nu, älskar dig jätte myckeeeeeeeeeeh! osv, ni förstår hoppas jag! inga påhopp, skrev att jag störde mig på en viss typ av folk jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 20:19 |
|
Solkatten
Elev |
Ehm, ursäkta, en kille? Det här är en tjejsnack och du har inget att göra här. Bye, bye.
Eller är du en tjej? xD Ledsen i så fall. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2012 20:21 |
|
Borttagen
|
Vissa saker behöver man inte säga med tanke på att det kan vara förolämpade till vissa
28 apr, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vissa saker behöver man inte säga med tanke på att det kan vara förolämpade till vissa Jag tycker i och för sig det bevisades ganska tydligt varför en del killar inte borde få vara med... 28 apr, 2012 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen