vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kollar på när Obama sjunger.
6 okt, 2011 20:08 |
|
Mandy Diamond
Elev |
6 okt, 2011 20:09 |
|
expelliarmus
Elev |
6 okt, 2011 20:19 |
|
Borttagen
|
dampar, seriöst. panik, ångest och lite sånt smått och gott.
6 okt, 2011 20:20 |
|
ninja
Elev |
Lyssnar på musik på hög och bra volym igen! Fyy vad nice det är med riktiga högtalare!! ♥ Går inte ens att jämföra med mitt laptop-skit hihi.
6 okt, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Jag hostar och gör läxor.
6 okt, 2011 20:22 |
|
Cyachi
Elev |
Har precis haft i färg i håret, spännande!
6 okt, 2011 20:33 |
|
MissRuth
Elev |
Jag nötter hänga hary för jag har köpt en drake och nu är jag fattig igen
6 okt, 2011 20:38 |
|
expelliarmus
Elev |
6 okt, 2011 21:02 |
|
Enchanted
Elev |
Klagar på min träningsvärk varje gång jag rör mig eller skrattar x'(
6 okt, 2011 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen