UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Wow, man gör bara ett inlägg och sen så ^^
18 jan, 2017 22:46 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Borttagen: Wow, man gör bara ett inlägg och sen så ^^ Firestartah^ 18 jan, 2017 22:48 |
|
Corazon
Elev |
20 jan, 2017 17:00 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
20 jan, 2017 17:16 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Att Trump blir president -.- Fast det är väl en ganska popular opinion? I vilket fall, ugh, jag fattar inte hur det här kunde hända. Jag saknar Obama.
20 jan, 2017 17:18 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Att Trump blir president -.- Fast det är väl en ganska popular opinion? I vilket fall, ugh, jag fattar inte hur det här kunde hända. Jag saknar Obama. Jo det är nog väldigt populärt ändå. Men jag gillar inte tanken på att Trump blir president.
20 jan, 2017 17:26 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Arivle: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Att Trump blir president -.- Fast det är väl en ganska popular opinion? I vilket fall, ugh, jag fattar inte hur det här kunde hända. Jag saknar Obama. Jo det är nog väldigt populärt ändå. Men jag gillar inte tanken på att Trump blir president. Jag antar att jag skulle vara bättre president än Trump... Varför stava rätt när man kan stava fel? 20 jan, 2017 20:53 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Arivle: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Att Trump blir president -.- Fast det är väl en ganska popular opinion? I vilket fall, ugh, jag fattar inte hur det här kunde hända. Jag saknar Obama. Jo det är nog väldigt populärt ändå. Men jag gillar inte tanken på att Trump blir president. Jag antar att jag skulle vara bättre president än Trump... Always Athena Ja du skulle vara bättre! Klart!
20 jan, 2017 20:54 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Arivle: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Att Trump blir president -.- Fast det är väl en ganska popular opinion? I vilket fall, ugh, jag fattar inte hur det här kunde hända. Jag saknar Obama. Jo det är nog väldigt populärt ändå. Men jag gillar inte tanken på att Trump blir president. Jag antar att jag skulle vara bättre president än Trump... Always Athena Ja du skulle vara bättre! Klart! Fast det säger mer om Trump. *jag när jag är Amerikas president: Hej allihopa!!!!! Oooh... Sorry, I mean, Hello everybody. Have you read the Harry Potter books? Okay... Percy Jackson? They are realy nice!!!! Varför stava rätt när man kan stava fel? 20 jan, 2017 21:03 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Arivle: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Att Trump blir president -.- Fast det är väl en ganska popular opinion? I vilket fall, ugh, jag fattar inte hur det här kunde hända. Jag saknar Obama. Jo det är nog väldigt populärt ändå. Men jag gillar inte tanken på att Trump blir president. Jag antar att jag skulle vara bättre president än Trump... Always Athena Ja du skulle vara bättre! Klart! Fast det säger mer om Trump. *jag när jag är Amerikas president: Hej allihopa!!!!! Oooh... Sorry, I mean, Hello everybody. Have you read the Harry Potter books? Okay... Percy Jackson? They are realy nice!!!! En sånn president är ju rolig och jag skulle gillat hen
20 jan, 2017 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen