@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Katla: Ja men lr hur!! Oden är så grymt elak där och jag vill bara krama om Loki och säga att allt blir bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Katla: Yeay och jag var duktig igår och såg Thor precis som du sa åt mig att göra :'D cch idag ska jag se Captain America! och Capten America är enligt mig väldigt, ja konstig och inte alls lika bra Den var jättebra, ända tills mY BABY LOKI NOO WHYY SOB SOB WORST MOVIE EVER ETERNAL CREYS ![]()
3 jun, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min mamma vill inte köpa en pilbåge... och min mamma vill inte låta mig köpa kasknivar för att hon tror att jag kommer missa tavlan och kasta på någon människa. Hmpf, she never misses 3 jun, 2012 14:18 |
|
Borttagen
|
Ellie Lovegood:
Btw, jag och Linnéa undrar om du vill vara vår dotter? 3 jun, 2012 14:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ellie Lovegood: Btw, jag och Linnéa undrar om du vill vara vår dotter? mihihihihi jaaaaaaaaaaa♥ 3 jun, 2012 14:21 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ellie Lovegood: Btw, jag och Linnéa undrar om du vill vara vår dotter? mihihihihi jaaaaaaaaaaa♥ Naaw va göllit!! Vad får jag vara? :3 ♥
3 jun, 2012 14:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ellie Lovegood: Btw, jag och Linnéa undrar om du vill vara vår dotter? mihihihihi jaaaaaaaaaaa♥ Naaw va göllit!! Vad får jag vara? :3 ♥ DU KAN VARA MIN TVILLINGSYSTER! 3 jun, 2012 14:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ellie Lovegood: Btw, jag och Linnéa undrar om du vill vara vår dotter? mihihihihi jaaaaaaaaaaa♥ Naaw va göllit!! Vad får jag vara? :3 ♥ DU KAN VARA MIN TVILLINGSYSTER! OH YEAH SOULMATE!
3 jun, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ellie Lovegood: Btw, jag och Linnéa undrar om du vill vara vår dotter? mihihihihi jaaaaaaaaaaa♥ Naaw va göllit!! Vad får jag vara? :3 ♥ DU KAN VARA MIN TVILLINGSYSTER! OH YEAH SOULMATE! VI ÄR YIN OCH YANG 3 jun, 2012 14:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ellie Lovegood: Btw, jag och Linnéa undrar om du vill vara vår dotter? mihihihihi jaaaaaaaaaaa♥ Naaw va göllit!! Vad får jag vara? :3 ♥ DU KAN VARA MIN TVILLINGSYSTER! OH YEAH SOULMATE! VI ÄR YIN OCH YANG ELD OCH VATTEN PÅ ETT AWESOME SÄTT!! (fast jag har eldfobi... Owo. Vi säger luft och jord istället, PAX FÖR LUFT! ) ♥
3 jun, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
Ensam hemma... </3
Någon som vill uggla? 3 jun, 2012 14:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen