@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
3 jun, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
är det bara jag som stör mig lite på loreens dans?
3 jun, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hjärtattacken man får när man känner igen personen på någons profilbild. Sen sticker man till dens logg och pustar ut :3 TheBoyWhoLived: Säkert att du inte heter Gabriel? Helt säker, Lucas är namnet 3 jun, 2012 12:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fangirlmode activate *BOOP* JAG SKA TRÄFFA PEWDIEPIE IDAG, OCH JAG ÄR SÅ GLAD OCH NERVÖS SÅ JAG SKAKAR OCH GRÅTER NÄSTAN. FELIX ARVID ULF KJELLBERG. HELT INSANE, JAG VET INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL, KAN INTE FATTA ATT JAG SKA FÅ TRÄFFA HONOM, MIN GUD! NU SKA JAG FANGIRLA LITE TILL OCH SEN DRA OCH MÖTA HONOM, HEJDÅ X___X ♥ Hmm.. Inte för att jag vet vem det är, men jag har hört talas om honom Have fun! 3 jun, 2012 12:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
3 jun, 2012 12:35 |
|
Katla
Elev |
dansa med oss, klappa era händer
gör som vi gör, ta några steg åt vänster lyssna och lär, missa inte chansen nu är vi här med caramelldansen ![]() ♏︎ 3 jun, 2012 12:42 |
|
Solkatten
Elev |
Inga mer läxor & prov, wohoo!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jun, 2012 12:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Funderar på att koka ägg till frukost xD Vad hände med pizzan du pratade om tidigaer? :O 3 jun, 2012 12:48 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha den åt jag igår till frukost xD nu har jag inget kvar Skrivet av Cara Riddle: Funderar på att koka ägg till frukost xD Vad hände med pizzan du pratade om tidigaer? :O ![]()
3 jun, 2012 12:50 |
|
melle-hjrta
Elev |
What??! När har ni sommarlov? :O Jag har sommarlov om 5 dagar ^^ 3 jun, 2012 13:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen