Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Julle
Elev |
28 apr, 2012 19:21 |
|
AlexZz
Elev |
Julle
Ah! Okej. Han kan ju tycka om dig, men också kan han ju bara bry sig om dig. Jag tycker du borde 'ta avstånd' eller liknande typ inte sitta bredvid honom, kanske vara lite nonchalant.... osv o_o vänta nu, varför mår du psykiskt dåligt!? . .
28 apr, 2012 19:23 |
|
Julle
Elev |
AlexZz
Okej.. Typ lite strunta i hnm... Men så var han ju sjukt schysst också ... jag förstår vad du menar... Jag hade problem med att jag inte ville iväg till mitt kortis (korttidsboende) den här helgen och mamma tvingade.. Jag grät i typ 4 timmar.. Sen insåg mamma att det är något mer än att jag bara inte vill vara där som gäller.. Jag vet dock inte vad... (Jag har två diagnoser...) ![]()
28 apr, 2012 19:26 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Julle: AlexZz Okej.. Typ lite strunta i hnm... Men så var han ju sjukt schysst också ... jag förstår vad du menar... Jag hade problem med att jag inte ville iväg till mitt kortis (korttidsboende) den här helgen och mamma tvingade.. Jag grät i typ 4 timmar.. Sen insåg mamma att det är något mer än att jag bara inte vill vara där som gäller.. Jag vet dock inte vad... (Jag har två diagnoser...) Min mamma/pappa ville skicka min bror på korttidsboende... ''>_> Men vilken elak mamma du ahr som inte fattar att om du inte vill vara där ska du inte vara där! D: *krama* . .
28 apr, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fredrick: Ojojoj, varför såna påhopp? ojoj, ska ni inte gifta er snart? sorry, men stör mig något så sjukt på typ p12/fjortisar som typ ; vi har vart ihop i en vecka, ååh, en månad nu, älskar dig jätte myckeeeeeeeeeeh! osv, ni förstår hoppas jag! 28 apr, 2012 19:30 |
|
Julle
Elev |
AlexZz
Nej, men mamma behöver egentid. Hon har mig, mina två småsyskon varav ena har lika mycket problem som jag och behöver mamma till 100% stöd 24 timmar om dygnet året runt typ. SEn har vi en sjuk hund och mamma är också sjuk. Ensamstående också. Så hon behöver att jag är borta då jag inte går till min pappa eftersom vi inte har en bra kontakt som mina syskon gör. Därför måste jag gå där men änsålänge har jag inte kommit in i gänget på kortiset där som på det jag har helgen innan. ![]()
28 apr, 2012 19:38 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Julle: AlexZz Nej, men mamma behöver egentid. Hon har mig, mina två småsyskon varav ena har lika mycket problem som jag och behöver mamma till 100% stöd 24 timmar om dygnet året runt typ. SEn har vi en sjuk hund och mamma är också sjuk. Ensamstående också. Så hon behöver att jag är borta då jag inte går till min pappa eftersom vi inte har en bra kontakt som mina syskon gör. Därför måste jag gå där men änsålänge har jag inte kommit in i gänget på kortiset där som på det jag har helgen innan. Hmm... ja verkar lite svårt... *fundera på en lösning* så du har inga vänner på kortiset. That's terrible. . .
28 apr, 2012 19:41 |
|
Julle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: AlexZz Nej, men mamma behöver egentid. Hon har mig, mina två småsyskon varav ena har lika mycket problem som jag och behöver mamma till 100% stöd 24 timmar om dygnet året runt typ. SEn har vi en sjuk hund och mamma är också sjuk. Ensamstående också. Så hon behöver att jag är borta då jag inte går till min pappa eftersom vi inte har en bra kontakt som mina syskon gör. Därför måste jag gå där men änsålänge har jag inte kommit in i gänget på kortiset där som på det jag har helgen innan. Hmm... ja verkar lite svårt... *fundera på en lösning* så du har inga vänner på kortiset. That's terrible. På ena - där går jag runt som en solstråle. Men på det andra hos killarna har jag änsålänge inga kompisar då jag bara vart där 4-5 ggr varav 3/5 har jag bara vart där fredag-lördag. Dessutom är jag extremt blyg så jag stänger in mig på rummet :c MEN HUR SKA JAG GÖRA MED STORA-MAX? D: ![]()
28 apr, 2012 19:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-28 kl. 19:44
|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: vene, men vi har redan dirkuterat det, och jag vill inte att det ska hända igen Skrivet av Fredrick: Ojojoj, varför såna påhopp? ojoj, ska ni inte gifta er snart? sorry, men stör mig något så sjukt på typ p12/fjortisar som typ ; vi har vart ihop i en vecka, ååh, en månad nu, älskar dig jätte myckeeeeeeeeeeh! osv, ni förstår hoppas jag! ♆ 28 apr, 2012 19:44 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Julle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Julle: AlexZz Nej, men mamma behöver egentid. Hon har mig, mina två småsyskon varav ena har lika mycket problem som jag och behöver mamma till 100% stöd 24 timmar om dygnet året runt typ. SEn har vi en sjuk hund och mamma är också sjuk. Ensamstående också. Så hon behöver att jag är borta då jag inte går till min pappa eftersom vi inte har en bra kontakt som mina syskon gör. Därför måste jag gå där men änsålänge har jag inte kommit in i gänget på kortiset där som på det jag har helgen innan. Hmm... ja verkar lite svårt... *fundera på en lösning* så du har inga vänner på kortiset. That's terrible. På ena - där går jag runt som en solstråle. Men på det andra hos killarna har jag änsålänge inga kompisar då jag bara vart där 4-5 ggr varav 3/5 har jag bara vart där fredag-lördag. Dessutom är jag extremt blyg så jag stänger in mig på rummet :c Åhh! Blyghet- värsta mardrömmen när man ska lära känna människor. Jag brukar få en eländig tunghäfta. . .
28 apr, 2012 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen