Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona nickade. "Ja, väldigt". Hon såg lite oroligt på honom då han band om sina sår, men de skulle läka..."Vart är Milena?".
17 jan, 2014 23:47 |
|
Borttagen
|
"Alla tre är på marknaden." mumlade Niel.
17 jan, 2014 23:49 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Jag tror jag ska dit jag med" mumlade Mona och reste sig. "Vi behöver lite mer mat och jag behöver mer tyg".
18 jan, 2014 11:12 |
|
Borttagen
|
"Okej. Jag ska gå till stallet."
18 jan, 2014 11:13 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona nickade och skulle precis gå innan hon kom på något. "Förresten Niel, ska vi rida till den andra byn om ett tag?" mumlade hon leendes och höll upp handen med den andra ringen på.
Sedan tog hon sig ut ur huset och mot marknaden. Det var mer folk på marknaden än vanligt...Hon tog sig fram dit tillslut och såg att alla var samlade runt en bunt soldater av något slag och en man på en häst. Mannen hade en krona och en ögonlapp. Mona flämtade till, var mannen kung?! Då hon gjorde det vände mannen huvudet mot henne och log rovlystet för någon sekund då han såg henne innan leendet blev vänligt och mjukt.
18 jan, 2014 11:59 |
|
Borttagen
|
Niel nickade och log.
"Det kan vi göra!" mumlade han och kysste hennes handrygg. I stallet ryktade han sin och Monas hästar. 18 jan, 2014 12:02 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mannen på hästen hoppade ner och gick fram till Mona. "Är ni inte en särling montro?". Mannens röst lät väldigt mjuk och lockande. Mona nickade stumt. Hon hade för tillfället glömt bort allt om att handla.
"Jag är Kung Leck" presenterade han sig och Mona sjönk snabbt ner i en nighning.
18 jan, 2014 12:29 |
|
Borttagen
|
(NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO)
Niel bestämde sig för att gå till marknaden. 18 jan, 2014 12:30 |
|
Jessica Tonks
Elev |
(Haha xD)
Monas tankar virrade runt, Kung Leck? Hon hade hört talas om ´honom, att han var god och omtyckt. "Mitt namn är Mona Dark" mumlade hon och vågade inte möta hans blick. Vad gjorde en kung här?
18 jan, 2014 12:34 |
|
Borttagen
|
Niel fick syn på Mona. "Mona!" ropade han.
18 jan, 2014 12:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen