UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Atira: Diskussionen ovan... Alltså. För vissa är Cursed Child bättre och för andra är Fantastic Beasts det. Det finns inga rätt och fel. Det är bara frågan om olika åsikter. ^^ Ni kan väl komma överens om att ni inte är överens i frågan helt enkelt. Haha, kan väl lägga till som unpopular opinion att jag tycker att det är kul att diskutera i grund och botten rätt meningslösa saker Jag älskar att bara argumentera om saker. Speciellt när man tar det riktigt på allvar. Varför stava rätt när man kan stava fel? 17 jan, 2017 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: Diskussionen ovan... Alltså. För vissa är Cursed Child bättre och för andra är Fantastic Beasts det. Det finns inga rätt och fel. Det är bara frågan om olika åsikter. ^^ Ni kan väl komma överens om att ni inte är överens i frågan helt enkelt. Hade jag inte velat diskutera det hade jag inte gjort det Häromdagen diskuterade Aydane och jag psykologi via uggla, I guess it's what we do ^^ 17 jan, 2017 21:12 |
|
Frivolt
Elev |
Vildvittra OMG ;O Kommer sluta med att Norge tar över Sverige , vi kommer måsta lära oss norska i skolan istället för svenska, det enda jobbet som kommer finnas är fiskrensning. Det kommer också va annordnat under en tid då alla svenskan måste gå till polisen och byta pass då svenskt pass inte kommer att gälla.
Och vi kommer alla behöva bära yllekoftor året om! 17 jan, 2017 23:03 |
|
Puffledust
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 jan, 2017 15:19 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Diskussionen ovan... Alltså. För vissa är Cursed Child bättre och för andra är Fantastic Beasts det. Det finns inga rätt och fel. Det är bara frågan om olika åsikter. ^^ Ni kan väl komma överens om att ni inte är överens i frågan helt enkelt. Hade jag inte velat diskutera det hade jag inte gjort det Häromdagen diskuterade Aydane och jag psykologi via uggla, I guess it's what we do ^^ Vill ni diskutera det så hindrar jag er verkligen inte. ^^ Tycker det är jättebra om ni hittar saker att prata om som ni tycker är intressant. Btw.. psykologi är ju jätteintressant, synd det inte går att ha gruppkonversationer i uggla annars hade jag gärna diskuterat det med er. 18 jan, 2017 15:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Diskussionen ovan... Alltså. För vissa är Cursed Child bättre och för andra är Fantastic Beasts det. Det finns inga rätt och fel. Det är bara frågan om olika åsikter. ^^ Ni kan väl komma överens om att ni inte är överens i frågan helt enkelt. Hade jag inte velat diskutera det hade jag inte gjort det Häromdagen diskuterade Aydane och jag psykologi via uggla, I guess it's what we do ^^ Vill ni diskutera det så hindrar jag er verkligen inte. ^^ Tycker det är jättebra om ni hittar saker att prata om som ni tycker är intressant. Btw.. psykologi är ju jätteintressant, synd det inte går att ha gruppkonversationer i uggla annars hade jag gärna diskuterat det med er. Haha... Det började med att Aydane sade att hon inte tror på psykologi och jag som studerar till psykolog bara OMG VAD SÄGER DU! Men det var en trevlig diskussion. Städad, inte så kaotisk som det kan bli på internetforum. 18 jan, 2017 17:32 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
18 jan, 2017 17:32 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Diskussionen ovan... Alltså. För vissa är Cursed Child bättre och för andra är Fantastic Beasts det. Det finns inga rätt och fel. Det är bara frågan om olika åsikter. ^^ Ni kan väl komma överens om att ni inte är överens i frågan helt enkelt. Hade jag inte velat diskutera det hade jag inte gjort det Häromdagen diskuterade Aydane och jag psykologi via uggla, I guess it's what we do ^^ Vill ni diskutera det så hindrar jag er verkligen inte. ^^ Tycker det är jättebra om ni hittar saker att prata om som ni tycker är intressant. Btw.. psykologi är ju jätteintressant, synd det inte går att ha gruppkonversationer i uggla annars hade jag gärna diskuterat det med er. Haha... Det började med att Aydane sade att hon inte tror på psykologi och jag som studerar till psykolog bara OMG VAD SÄGER DU! Men det var en trevlig diskussion. Städad, inte så kaotisk som det kan bli på internetforum. Förstår din reaktion i det läget haha. ;P Jag hade gärna pluggat psykologi själv faktiskt, tror inte jag hade orkat med själva jobbet dock. Sån tur att ni kunde diskutera det utan att bli fly förbannade på varandra. ^^ 18 jan, 2017 22:06 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Diskussionen ovan... Alltså. För vissa är Cursed Child bättre och för andra är Fantastic Beasts det. Det finns inga rätt och fel. Det är bara frågan om olika åsikter. ^^ Ni kan väl komma överens om att ni inte är överens i frågan helt enkelt. Hade jag inte velat diskutera det hade jag inte gjort det Häromdagen diskuterade Aydane och jag psykologi via uggla, I guess it's what we do ^^ Vill ni diskutera det så hindrar jag er verkligen inte. ^^ Tycker det är jättebra om ni hittar saker att prata om som ni tycker är intressant. Btw.. psykologi är ju jätteintressant, synd det inte går att ha gruppkonversationer i uggla annars hade jag gärna diskuterat det med er. Haha... Det började med att Aydane sade att hon inte tror på psykologi och jag som studerar till psykolog bara OMG VAD SÄGER DU! Men det var en trevlig diskussion. Städad, inte så kaotisk som det kan bli på internetforum. Förstår din reaktion i det läget haha. ;P Jag hade gärna pluggat psykologi själv faktiskt, tror inte jag hade orkat med själva jobbet dock. Sån tur att ni kunde diskutera det utan att bli fly förbannade på varandra. ^^ Jag tror att jag och Jinx har lite samma syn på diskussioner (rätta mig om jag har fel). Det handlar liksom inte om att ha rätt, utan om att bilda sig en ny uppfattning. Även om ens grundtanke visar sig stämma så blir den utvecklad, och visar den sig ha fel är det också lugnt. Då kan man ju ändra sig. Basically, vissa diskuterar för att vinna; andra för att undervisa; men när jag och Jinx diskuterar har det, iaf vad det känts som, varit för att lära av varandra. Och såna diskussioner är alltid nice. 18 jan, 2017 22:14 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Diskussionen ovan... Alltså. För vissa är Cursed Child bättre och för andra är Fantastic Beasts det. Det finns inga rätt och fel. Det är bara frågan om olika åsikter. ^^ Ni kan väl komma överens om att ni inte är överens i frågan helt enkelt. Hade jag inte velat diskutera det hade jag inte gjort det Häromdagen diskuterade Aydane och jag psykologi via uggla, I guess it's what we do ^^ Vill ni diskutera det så hindrar jag er verkligen inte. ^^ Tycker det är jättebra om ni hittar saker att prata om som ni tycker är intressant. Btw.. psykologi är ju jätteintressant, synd det inte går att ha gruppkonversationer i uggla annars hade jag gärna diskuterat det med er. Haha... Det började med att Aydane sade att hon inte tror på psykologi och jag som studerar till psykolog bara OMG VAD SÄGER DU! Men det var en trevlig diskussion. Städad, inte så kaotisk som det kan bli på internetforum. Förstår din reaktion i det läget haha. ;P Jag hade gärna pluggat psykologi själv faktiskt, tror inte jag hade orkat med själva jobbet dock. Sån tur att ni kunde diskutera det utan att bli fly förbannade på varandra. ^^ Jag tror att jag och Jinx har lite samma syn på diskussioner (rätta mig om jag har fel). Det handlar liksom inte om att ha rätt, utan om att bilda sig en ny uppfattning. Även om ens grundtanke visar sig stämma så blir den utvecklad, och visar den sig ha fel är det också lugnt. Då kan man ju ändra sig. Basically, vissa diskuterar för att vinna; andra för att undervisa; men när jag och Jinx diskuterar har det, iaf vad det känts som, varit för att lära av varandra. Och såna diskussioner är alltid nice. Det tankesättet låter väldigt vettigt. ^^ Genom att förstå hur någon annan tänker om något lär man sig ju mer själv. 18 jan, 2017 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen