@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lliissaa
Elev |
3 jun, 2012 00:36 |
|
Borttagen
|
Denna söndag ska jag räkna ut den där jävla(förlåååt) matematikboken, lyssna på LITESOUND, äta kladdkaka och dricka cola.
3 jun, 2012 01:14 |
|
Borttagen
|
Jag har ett geografiprov att plugga till på måndag O_O
3 jun, 2012 01:15 |
|
Margaret
Elev |
Jag hittade just några gamla dokument på min data av en story jag började skriva 2006. Herregud, kan inte greppa hur dåligt det är, haha.
![]()
3 jun, 2012 01:27 |
|
accioron
Elev |
Det här med att jag håller på med en Harryvideo just nu och börjar gråta pga förstår inte hur man kan älska en karaktär så mycket
![]() 3 jun, 2012 01:54 |
|
expelliarmus
Elev |
^ it's sick... I don't understand this fandom :c
... Problem ett, jag är trött och vill sova. Problem två, jag måste kissa men orkar inte gå till toaletten. Problem: kan alltså inte göra något åt tröttheten för att jag är för trött för att gå på toa!
3 jun, 2012 01:56 |
|
accioron
Elev |
3 jun, 2012 01:58 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av expelliarmus: ^ it's sick... I don't understand this fandom :c what do you mean :c Förstår inte hur man kan bli så påverkad av en historia, några karaktärer, böcker, filmer. GAAAHH! It's so frustrating. Jag brukar inte vara lättpåverkad, men med Harry Potter, då ni...
3 jun, 2012 01:59 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av accioron: Skrivet av expelliarmus: ^ it's sick... I don't understand this fandom :c what do you mean :c Förstår inte hur man kan bli så påverkad av en historia, några karaktärer, böcker, filmer. GAAAHH! It's so frustrating. Jag brukar inte vara lättpåverkad, men med Harry Potter, då ni... jaha NEEEJ inte jag heller det är så jobbigt creys 3 jun, 2012 02:01 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av accioron: Skrivet av expelliarmus: ^ it's sick... I don't understand this fandom :c what do you mean :c Förstår inte hur man kan bli så påverkad av en historia, några karaktärer, böcker, filmer. GAAAHH! It's so frustrating. Jag brukar inte vara lättpåverkad, men med Harry Potter, då ni... jaha NEEEJ inte jag heller det är så jobbigt creys JA! förstår verkligen inte it's not possible to feel this way!!
3 jun, 2012 02:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen