@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MadEye Moody: DEN BLEV SKITFIN, KOMMER ANVÄNDAS FÖR MYCKET I SOMMAR! ♥ Då säger jag ännu en gång: Congrats 3 jun, 2012 00:02 |
|
scarhead
Lärare |
3 jun, 2012 00:03 |
|
Borttagen
|
Har Ed Sheerans sessions from The Live Room på sån där perfekt volym så det känns som om man står själv inne på en stor arena och tittar på när han sjunger.
Det är magiskt. ♥ 3 jun, 2012 00:04 |
|
lliissaa
Elev |
3 jun, 2012 00:06 |
|
scarhead
Lärare |
3 jun, 2012 00:07 |
|
Borttagen
|
Jag måste egentligen gå och lägga mig snart om jag ska orkar gå upp i morgon.
Men jag är uppe ett tag till :3 3 jun, 2012 00:19 |
|
Solkatten
Elev |
En vecka och två dagar kvar till sommarlov.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jun, 2012 00:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
3 jun, 2012 00:20 |
|
Borttagen
|
Har hemprov i fysik att göra under helgen för att lyckas få ett betyg så att jag inte tappar det i år. Smart som jag är glömmer jag skiten i skåpet. Lycka ♥ ♥ ♥
3 jun, 2012 00:21 |
|
Borttagen
|
Jag vill också kunna skriva musik, inte bara skriva som Lady Gaga och de som bara skriver om kärlek och sånt utan direkt grund. Utan mer som Ed Sheeran, kunna ta händelser ur mitt liv och sedan göra en låt på det och sedan kunna sjunga det, inte för att det är kul utan för att kunna förmedla saker till folk och ja..
3 jun, 2012 00:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen