Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lordlollo Vi har pratat två gånger, och smsat och mailat lite. Han har först varit i Istanbul och nu är han på jobbet. han är sjöman (som jag) och jobbar på en färja. Det är därför lite svårt för att att hålla kontakt då man jobbar större delar av dygnet och bara kan smsa när de ligger i svensk hamn men jag brukar få ett sms eller ett mail varannan dag ♥
28 apr, 2012 13:12
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-28 kl. 13:15
|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: oj vad jobbigt, men jag gissar att du blir ganska lycklig när du får ett mail från homon? ♥Lordlollo Vi har pratat två gånger, och smsat och mailat lite. Han har först varit i Istanbul och nu är han på jobbet. han är sjöman (som jag) och jobbar på en färja. Det är därför lite svårt för att att hålla kontakt då man jobbar större delar av dygnet och bara kan smsa när de ligger i svensk hamn men jag brukar få ett sms eller ett mail varannan dag ♥ ♆ 28 apr, 2012 13:14 |
|
Borttagen
|
Fredrick men det ger dig inte rättigheter att ta ut det på oss andra medlemmar? Jag tror absolut att Li har vettiga åsiket, men möjligt att han är stressad för det krävs väldigt mycket för att driva en så stor sida som mugglis och man får ofta mycket frågor och mail och klagomål som gör en trött. Om du nu ser det som ett problem testa att kontakta någon annan i staff? Bara för att du anser att de inte reagerar som du vill ge det dig inte rättighet att vara otrevlig.
Lordlollo Om jag blir 28 apr, 2012 13:15 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fredrick men det ger dig inte rättigheter att ta ut det på oss andra medlemmar? Jag tror absolut att Li har vettiga åsiket, men möjligt att han är stressad för det krävs väldigt mycket för att driva en så stor sida som mugglis och man får ofta mycket frågor och mail och klagomål som gör en trött. Om du nu ser det som ett problem testa att kontakta någon annan i staff? Bara för att du anser att de inte reagerar som du vill ge det dig inte rättighet att vara otrevlig. Lordlollo Om jag blir fast jag var inte otrevlig direkt mot en person från början, jag skrev att jag inte gillade "fjortisar " & "p12:or", sen så började andra hoppa på mig över min åsikt, och DÅ måste jag väl få försvara mig? jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
Fredrick Jovisst. Men det finns saker man får räkna med om man skriver vissa åsikter rakt ut sådär. Vi tycker att du gjorde fel som skrev det sådär, att det var en otrevlig sak att göra, och att de sårade folk. Nu tycker jag vi lägger ner detta, vill du säga något mer så ta det gärna på uggla.
28 apr, 2012 13:21 |
|
Lordlollo
Elev |
Lordlollo Om jag blir haha vilken söt kille du har! ♆ 28 apr, 2012 13:25 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fredrick Jovisst. Men det finns saker man får räkna med om man skriver vissa åsikter rakt ut sådär. Vi tycker att du gjorde fel som skrev det sådär, att det var en otrevlig sak att göra, och att de sårade folk. Nu tycker jag vi lägger ner detta, vill du säga något mer så ta det gärna på uggla. jasså. men ni kan inte säga att jag gjorde fel, för min åsikt är inte fel, alla får tycka vad dom vill. och det räcker att EN säger till mig hur dum min åsikt är, ni tror inte att det är taskigtatt gadda ihop sig mot en enda person? jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 13:29 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Borttagen: Fredrick Jovisst. Men det finns saker man får räkna med om man skriver vissa åsikter rakt ut sådär. Vi tycker att du gjorde fel som skrev det sådär, att det var en otrevlig sak att göra, och att de sårade folk. Nu tycker jag vi lägger ner detta, vill du säga något mer så ta det gärna på uggla. jasså. men ni kan inte säga att jag gjorde fel, för min åsikt är inte fel, alla får tycka vad dom vill. Dina åsikter är inte fel, eftersom alla får tycka som dom vill. Men ibland är det inte helt rätt att uttrycka sina åsikter. Man kan välja sättet att uttrycka dom på.
28 apr, 2012 13:30 |
|
Julle
Elev |
Skrivet av Julle: HJÄLP MIG GIRLS! Sätter i en spoiler ifall dt blir för långt... Spoiler: Tryck här för att visa! (AlexZz) Idag hörde han med mig om jag ville hänga på filmkväll hos honom med ngra "scoutkompisar" och så.. Sen när jag sa att jag mådde psykiskt dåliga frågade han om jag ville snacka om dt och när jag inte ville dt sa han att jag bara skulle höra av mig om jag ville ngt... HJÄLP MIG D: Gillar han mig elr ngt? Hur ska jag visa att jag inte är intresserad utan att säga det rakt ut eftersom om jag har fel skulle jag bli retad för livet D: ![]()
28 apr, 2012 19:17 |
|
AlexZz
Elev |
Julle
... Ehhh... *lost* du menar killen som skrev Hej julia ♥? o.O Förlåt är jättedålig på att skilja folk åt! D: . .
28 apr, 2012 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen