De utvalda
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De utvalda
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan suckade djupt. "Har du förhört personalen och folket här? Annars gör jag det". Han tog sig fram till henne.
11 dec, 2013 21:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha nickade, "Alla intill minsta kökspiga." sa hon men hon såg besviken ut. Hon hatade sig själv för att hon inte klara det. Att hon inte lyckats och hon vred sina händer och mötte inte hans blick.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 dec, 2013 23:21 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan såg fundersam ut. "Mina söner då? Vina?". Man var tvungen att göra allt. "Hur var du på förhören? Hård eller snäll?".
12 dec, 2013 06:16 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha skakade på huvudete "Nej, inte din familj." sa hon nedslaget. "De lyssnade inte på mig särskilt, kvinna och särling du vet." mumlade hon fram och gömde ansiktet i händerna hon var värdelös och hade misslyckat med allt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2013 07:21 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan drog henne intill sig. "Var inte nere, du har gjorr mycket mer än vad du behövde, jag kan ta över nu". Han skulle förhöra alla igen. "Visserligen är jag också särling, men jag är deras herre".
12 dec, 2013 08:06 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag kan hjälpa dig, snälla Ethan, förlåt." sa hon förtvivlat och lutade sig mot honom, hon var upprörd och nära till gråt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2013 08:13 |
|
Jessica Tonks
Elev |
12 dec, 2013 17:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha skakade på huvudet, "Nej, Ethan, jag vill hjälpa till, jag har inte gjort något." mumlade hon in mot hans skjorta.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2013 17:37 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan strök henne över håret och blundade lätt. "Du har gjort massor, utan dig hade byborna nog kommit och slagit ihjäl mig för att jag inte gjort mitt arbete".
12 dec, 2013 18:01 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nej, inte tillräckligt." kved hon fram. Hon var utarbetad, kroppen utmattad och hon hade huvudvärk, hela hon mådde hemskt och hennes kropp längtade efter kaffet.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2013 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen