vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Käkar godis medan Dracos Tvillingsyster och Citronisglassen spelar singstar.
6 okt, 2011 13:27 |
|
Salazar1
Elev |
Sitter helt paff och tänker: Menade han det verkligen??
Slytherin Pride 6 okt, 2011 14:24 |
|
whirlwinds
Elev |
6 okt, 2011 14:25 |
|
Borttagen
|
äntligen så skriver jag svenskan. tack gud, jag behövde börja med den.
6 okt, 2011 14:28 |
|
MissMolly
Elev |
äter choklad
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 6 okt, 2011 16:16 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Rocket ship to the moon av Dot dot curve. ♥ Sen håller jag på att göra klart matten och no häftet som vi ska vara klar med imorgon, har skitmycket kvar, och sen ska jag plugga inför både matte och no provet som är nästa vecka. Ååh. </3
6 okt, 2011 16:17 |
|
MissMolly
Elev |
är på biblan
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 6 okt, 2011 16:17 |
|
Borttagen
|
Övar på den grymt svåra låten jag ska sjunga för min körledare eller vad man ska kalla det, och ska sedan bli indelad i någon stämma eller vad det nu heter.
Imorgon, alltså. 6 okt, 2011 16:19 |
|
MissMolly
Elev |
är med olivia o wilma
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 6 okt, 2011 16:20 |
|
airotciv
Elev |
6 okt, 2011 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen