@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
2 jun, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Jag vill prata med dig kära du ♥ Ingen vill tydligen prata med mig ![]() 2 jun, 2012 21:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: naw söt du är ♥ haha men jag har alltid tid att prata med dig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Jag vill prata med dig kära du ♥ Ingen vill tydligen prata med mig ![]()
2 jun, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: naw söt du är ♥ haha men jag har alltid tid att prata med dig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Jag vill prata med dig kära du ♥ Ingen vill tydligen prata med mig Tackkkk, det värmer ♥ 2 jun, 2012 21:34 |
|
lliissaa
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av lliissaa: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av lliissaa: "överladdningssladden" till kameran e borta D: mitt liv e förstört... Det är därför man använder minneskortläsare! så smart är inte min familj xd Men, minneskortläsare brukar ju finnas inbyggd i datorerna! Det har det då funnits på alla datorer jag har använt genom tiderna xD haha... aldrig hört talas om.. e man oteknisk så e man xd ![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
2 jun, 2012 21:36 |
|
scarhead
Lärare |
2 jun, 2012 21:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: dagens goda gärning Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: naw söt du är ♥ haha men jag har alltid tid att prata med dig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Jag vill prata med dig kära du ♥ Ingen vill tydligen prata med mig Tackkkk, det värmer ♥ ![]()
2 jun, 2012 21:36 |
|
The Noble Lion
Elev |
2 jun, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Fr5åga efter det fort!ja, vi köper aldrig det nu för tiden :$ mamma tyckte att jag inte skulle äta det för ofta, så jag fick vänta med att köpa det och till slut orkade jag aldrig fråga efter det. JORDEN GÅR UNDER! 2 jun, 2012 21:38 |
|
Solkatten
Elev |
Känner inte för popcorn eller godis ... vad är det för fel på mig?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen