@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lliissaa
Elev |
"överladdningssladden" till kameran e borta D: mitt liv e förstört...
![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
2 jun, 2012 21:17 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av lliissaa: "överladdningssladden" till kameran e borta D: mitt liv e förstört... Det är därför man använder minneskortläsare!
2 jun, 2012 21:19 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Optic: ja, ungefär så ♥ ♥ ♥SURPRISE Lika mycket surprise som att MonsterCookie sitter framför tumblr varenda gång man frågar vad hon gör♥♥ 2 jun, 2012 21:21 |
|
lliissaa
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av lliissaa: "överladdningssladden" till kameran e borta D: mitt liv e förstört... Det är därför man använder minneskortläsare! så smart är inte min familj xd ![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
2 jun, 2012 21:21 |
|
scarhead
Lärare |
2 jun, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Solkatten, InspiredPsycho, MadEye Moody
Done. Klubben är gjord. Gah, vilken flopp det kommer att bli. Well, well. Åh, juste.. Alice, du ska ju få en hel massa cred o_o Neej, jag glömde icke. 2 jun, 2012 21:21 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar till söndagen den 10 juni kl.22:25!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 21:22 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av lliissaa: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av lliissaa: "överladdningssladden" till kameran e borta D: mitt liv e förstört... Det är därför man använder minneskortläsare! så smart är inte min familj xd Men, minneskortläsare brukar ju finnas inbyggd i datorerna! Det har det då funnits på alla datorer jag har använt genom tiderna xD
2 jun, 2012 21:22 |
|
Optic
Elev |
Nudlar ♥
2 jun, 2012 21:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
2 jun, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen