@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Jag har tråkigt. time to check http://tomlinsonstripes.tumblr.com du blir den första (förutom jag då hihii) Fast jag gillar inte 1D så mycket, haha. xD nej men jag bryr mej inte om det. huvudsaken är att någon tittar ( så jag vet att det funkar)
2 jun, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig så tråkig...
2 jun, 2012 20:53 |
|
Solkatten
Elev |
2 jun, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
det är så många som har skrivit att de har tråkigt här de senaste fem minuterna, att vi borde skapa en tråk-klubb eller nåt, där man alltså jobbar på att få upp stämningen, inte sänka den.
Ingen får ta min idé nu. 2 jun, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: det är så många som har skrivit att de har tråkigt här de senaste fem minuterna, att vi borde skapa en tråk-klubb eller nåt, där man alltså jobbar på att få upp stämningen, inte sänka den. Ingen får ta min idé nu. Gör det! XD 2 jun, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Jag ska döpa min nästa drake efter två mugglisar
2 jun, 2012 21:00 |
|
LoonyMe
Elev |
2 jun, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: det är så många som har skrivit att de har tråkigt här de senaste fem minuterna, att vi borde skapa en tråk-klubb eller nåt, där man alltså jobbar på att få upp stämningen, inte sänka den. Ingen får ta min idé nu. Gör det! XD Det ska jag 8D Men vaddå, ska den heta tråk-klubben or watt? ewe 2 jun, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: det är så många som har skrivit att de har tråkigt här de senaste fem minuterna, att vi borde skapa en tråk-klubb eller nåt, där man alltså jobbar på att få upp stämningen, inte sänka den. Ingen får ta min idé nu. Gör det! XD Det ska jag 8D Men vaddå, ska den heta tråk-klubben or watt? ewe Något sånt. Tråd för uttråkade människor XD 2 jun, 2012 21:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: det är så många som har skrivit att de har tråkigt här de senaste fem minuterna, att vi borde skapa en tråk-klubb eller nåt, där man alltså jobbar på att få upp stämningen, inte sänka den. Ingen får ta min idé nu. Gör det! XD Det ska jag 8D Men vaddå, ska den heta tråk-klubben or watt? ewe Ja xD Tråkigt namn på en tråkig klubb full med tråkiga personer som har det tråkigt "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen