Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5203 5204 5205 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Sovsvampen
Elev

Avatar


Tjo tjena mittbena! Jag är en tjej som är 15 år och heter Annie Östberg, kallas även ostberg (och ja, jag älskar ost, komiskt, i ikr?). Jag är ganska random, skrattar åt i princip allt, älskar att skriva dikter samt andra texter, sjunger som en kratta men går ändå runt och gör det dagarn i ändan, gör miner och använder mitt kroppspråk rejält mycket. Ordet maow är något man får höra ofta i fall man pratar med mig, även kattbajs är något som fastnat i mitt lilla huvud. (Det är faktiskt litet, tro mig.) Jag bor i den lilla staden Uddevalla som ligger ca 10 mil från Göteborg. Är även hemma hos mina lilla far i Munkedal ibland med, det är en bonnhåla som inte har ett skit förutom typ 3 pizzerior och min fasters spa. Går i en friskola, får en mac dator av den som jag älskar av nästan hela mitt hjärta. Jag gillar även att fotografera ibland, håller på mig att lära mig min nya kamera Canon EOS 550D som för tillfället bara har ett standar objektiv.


Jag tycker min beskrivning på lilla mig på min profil var oerhört charmig, eller nått. Den är as cool i vilket fall som helst!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_loxrasJeEe1qffhi7.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi44.tinypic.com%2Fng2fkg.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m4zorv0Gsn1rveunao1_500.gif

2 jun, 2012 20:14

Solkatten
Elev

Avatar


Omg, omg, omg. 1 vecka och 2 dagar kvar <'3333

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 jun, 2012 20:15

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av expelliarmus:
Skrivet av scarhead:
jag är den yngsta MoM
känner mig så stolt när ni taggade mig hähä

OCH JAG ÄR ÄLDST!!! :'D

Mom låter som ett mysigt gosedjur eller något. MOMM!

Jag tycker det låter som mamma på engelska.

Just det ja, något var det! xP

2 jun, 2012 20:16

baramin
Elev

Avatar


Är i behov av uppmuntring i form av godis. Tyvärr finns det där godiset är även föräldrar som är orsak till behov av uppmuntring. Jobbigt läge.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

2 jun, 2012 20:23

Solkatten
Elev

Avatar


Jag har tråkigt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 jun, 2012 20:33

Cyachi
Elev

Avatar


Laddar in ny och fräsch musik på min mp3. Åhh ljuva förnyelse. ♥ ♥ ♥ Senaste gången var för flera år sedan haha så jag antar att det var på tiden...

2 jun, 2012 20:38

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag har tråkigt.

time to check http://tomlinsonstripes.tumblr.com

du blir den första (förutom jag då hihii)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

2 jun, 2012 20:38

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Solkatten:
Jag har tråkigt.

time to check http://tomlinsonstripes.tumblr.com

du blir den första (förutom jag då hihii)

Fast jag gillar inte 1D så mycket, haha. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 jun, 2012 20:45

Borttagen

Avatar


Har varit på fest hos min kompis

2 jun, 2012 20:46

Borttagen

Avatar


Jag har varit på godissvampen o köpt godis och hyrt en skräckis

2 jun, 2012 20:47

1 2 3 ... 5203 5204 5205 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.