@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sovsvampen
Elev |
Tjo tjena mittbena! Jag är en tjej som är 15 år och heter Annie Östberg, kallas även ostberg (och ja, jag älskar ost, komiskt, i ikr?). Jag är ganska random, skrattar åt i princip allt, älskar att skriva dikter samt andra texter, sjunger som en kratta men går ändå runt och gör det dagarn i ändan, gör miner och använder mitt kroppspråk rejält mycket. Ordet maow är något man får höra ofta i fall man pratar med mig, även kattbajs är något som fastnat i mitt lilla huvud. (Det är faktiskt litet, tro mig.) Jag bor i den lilla staden Uddevalla som ligger ca 10 mil från Göteborg. Är även hemma hos mina lilla far i Munkedal ibland med, det är en bonnhåla som inte har ett skit förutom typ 3 pizzerior och min fasters spa. Går i en friskola, får en mac dator av den som jag älskar av nästan hela mitt hjärta. Jag gillar även att fotografera ibland, håller på mig att lära mig min nya kamera Canon EOS 550D som för tillfället bara har ett standar objektiv.
Jag tycker min beskrivning på lilla mig på min profil var oerhört charmig, eller nått. Den är as cool i vilket fall som helst!
2 jun, 2012 20:14 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, omg, omg. 1 vecka och 2 dagar kvar <'3333
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 20:15 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Ginny00: Mom låter som ett mysigt gosedjur eller något. MOMM! Jag tycker det låter som mamma på engelska. Just det ja, något var det! xP 2 jun, 2012 20:16 |
|
baramin
Elev |
Är i behov av uppmuntring i form av godis. Tyvärr finns det där godiset är även föräldrar som är orsak till behov av uppmuntring. Jobbigt läge.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 2 jun, 2012 20:23 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har tråkigt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 20:33 |
|
Cyachi
Elev |
Laddar in ny och fräsch musik på min mp3. Åhh ljuva förnyelse. ♥ ♥ ♥ Senaste gången var för flera år sedan haha så jag antar att det var på tiden...
2 jun, 2012 20:38 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag har tråkigt. time to check http://tomlinsonstripes.tumblr.com du blir den första (förutom jag då hihii)
2 jun, 2012 20:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Jag har tråkigt. time to check http://tomlinsonstripes.tumblr.com du blir den första (förutom jag då hihii) Fast jag gillar inte 1D så mycket, haha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Har varit på fest hos min kompis
2 jun, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Jag har varit på godissvampen o köpt godis och hyrt en skräckis
2 jun, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen