@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Sedan har vi ju BrfxxccxxmnpckccccIIImmnprxvImnckssqlbbIIII6.Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: jag och min komois hade en redovisning om Christofer Columbus och hans systers namn tog några gånger att lära sig.Pablo Picassos fullständiga namn var Pablo (eller Pablito) Diego José Santiago Francisco de Paula Juan Nepomuceno Crispin Crispiniano de los Remedios Cipriano de la Santisima Trinidad Ruiz Blasco y Picasso Lopez. Vem i hela friden vill ha sådant långt namn? Felipa Perestrello e Moniz. fast Picassos var överdrivet långt... Eller hur. Korkade föräldrar. xD 2 jun, 2012 19:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: Sedan har vi ju BrfxxccxxmnpckccccIIImmnprxvImnckssqlbbIIII6. Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: jag och min komois hade en redovisning om Christofer Columbus och hans systers namn tog några gånger att lära sig.Pablo Picassos fullständiga namn var Pablo (eller Pablito) Diego José Santiago Francisco de Paula Juan Nepomuceno Crispin Crispiniano de los Remedios Cipriano de la Santisima Trinidad Ruiz Blasco y Picasso Lopez. Vem i hela friden vill ha sådant långt namn? Felipa Perestrello e Moniz. fast Picassos var överdrivet långt... Eller hur. Korkade föräldrar. xD Ja just det, hahah. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 19:45 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Albin xDSkrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: Sedan har vi ju BrfxxccxxmnpckccccIIImmnprxvImnckssqlbbIIII6. Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: jag och min komois hade en redovisning om Christofer Columbus och hans systers namn tog några gånger att lära sig.Pablo Picassos fullständiga namn var Pablo (eller Pablito) Diego José Santiago Francisco de Paula Juan Nepomuceno Crispin Crispiniano de los Remedios Cipriano de la Santisima Trinidad Ruiz Blasco y Picasso Lopez. Vem i hela friden vill ha sådant långt namn? Felipa Perestrello e Moniz. fast Picassos var överdrivet långt... Eller hur. Korkade föräldrar. xD Ja just det, hahah. Vad var det han kallades för istället? x"D det uttalades Albin, sa föräldrarna, och när han inte fick heta BrfxxccxxmnpckccccIIImmnprxvImnckssqlbbIIII6 så ville de att han skulle heta A. dom verkar inte vilja ha vanliga namn. xd 2 jun, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Ska titta på The Lovely Bones nu.
Har redan sett den typ sju gånger, men vill se den igen ändå, det var länge sedan jag såg den sist. 2 jun, 2012 19:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: Albin xDSkrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: Sedan har vi ju BrfxxccxxmnpckccccIIImmnprxvImnckssqlbbIIII6. Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: jag och min komois hade en redovisning om Christofer Columbus och hans systers namn tog några gånger att lära sig.Pablo Picassos fullständiga namn var Pablo (eller Pablito) Diego José Santiago Francisco de Paula Juan Nepomuceno Crispin Crispiniano de los Remedios Cipriano de la Santisima Trinidad Ruiz Blasco y Picasso Lopez. Vem i hela friden vill ha sådant långt namn? Felipa Perestrello e Moniz. fast Picassos var överdrivet långt... Eller hur. Korkade föräldrar. xD Ja just det, hahah. Vad var det han kallades för istället? x"D det uttalades Albin, sa föräldrarna, och när han inte fick heta BrfxxccxxmnpckccccIIImmnprxvImnckssqlbbIIII6 så ville de att han skulle heta A. dom verkar inte vilja ha vanliga namn. xd Sjuka föräldrar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 19:47 |
|
Sovsvampen
Elev |
Jag kommer få F, för att jag suger, jag kämpar inte, jag får ingen hjälp när jag väl ber om den. Jag vet inte ens vem jag ska skylla på, läraren, mig eller min mamma/låtsaspappa? Jag vet inte. Jag orkar inte.
Jag ger upp. Äckelskitanniedusugersjuktmycket. Edit: Fick ett litet bättre happy face när jag nyss insåg att jag har " 101 " tummen upp, it kind of made my day.
2 jun, 2012 19:48
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 2 kl. 19:50
|
|
Solkatten
Elev |
Jag kommer verkligen inte våga öppna mina betyg när jag får dem.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 19:50 |
|
Sovsvampen
Elev |
2 jun, 2012 19:51 |
|
scarhead
Lärare |
jag vill inte ha betyg i sexan
att börja sexan - FINE. sista året på den här skolan och ja blabla att börja få ha betyg med det nya systemet - no why 2 jun, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
500ade inlägget kommer här
2 jun, 2012 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen