Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Fredrick: fast det där va ju vara onödigt att säga!Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Fredrick: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Fredrick: Skrivet av expelliarmus: Fredrick Fast det du sa lät ju inte särskilt snällt och om hon tar det på fel sätt kanske du får tänka över ditt sätt att skriva saker på. det du sa lät inte så snällt heller, att jag var så "yesterday" och var avundsjuk? Det var en fråga. Är du avundsjuk? vad de en fråga att ja var så yesterday? den var ju rolig, och nej, verklige inte Fast stavningen hade ingenting med dig att göra. Det är faktiskt fler än du som klagar. Haha, I'm leaving this conversation now. Har fått fram det jag vill säga iallafall. bra att du lämnar. eftersom att du inte an stå för att du förolämpade mig, snart drag att sticka och gömma sig, du borde inte vara nån gryffindorare iaf, ♥33333333 ♆ 28 apr, 2012 12:58 |
|
expelliarmus
Elev |
Fredrick Får väl be om ursäkt om du känner dig förolämpad.
Anledningen till att jag sticker ifrån tråden är för att vi tar upp onödigt med plats på att diskutera vad? Off topic skulle jag vilja kalla det. Bråk är ingenting som faller mig i smaken.
28 apr, 2012 12:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fredrick: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Fredrick: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Fredrick: Skrivet av expelliarmus: Fredrick Fast det du sa lät ju inte särskilt snällt och om hon tar det på fel sätt kanske du får tänka över ditt sätt att skriva saker på. det du sa lät inte så snällt heller, att jag var så "yesterday" och var avundsjuk? Det var en fråga. Är du avundsjuk? vad de en fråga att ja var så yesterday? den var ju rolig, och nej, verklige inte Fast stavningen hade ingenting med dig att göra. Det är faktiskt fler än du som klagar. Haha, I'm leaving this conversation now. Har fått fram det jag vill säga iallafall. bra att du lämnar. eftersom att du inte an stå för att du förolämpade mig, snart drag att sticka och gömma sig, du borde inte vara nån gryffindorare iaf, ♥33333333 Personpåhopp är inte okej. 28 apr, 2012 13:01 |
|
Lordlollo
Elev |
okej nu känner jag mig skyldig för att jag tog upp dänna plats, det var itne meningen att skapa bråk. strunta i det jag sa..
♆ 28 apr, 2012 13:02 |
|
Fredrick
Elev |
är de ok att göra person påhopp på mig då eller?
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 13:04 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Lordlollo: okej nu känner jag mig skyldig för att jag tog upp dänna plats, det var itne meningen att skapa bråk. strunta i det jag sa.. Men du! Var det verkligen du som startade det här? Du skrev att du var glad över att du och din pojkvän firade en månad! Det hör till tråden. Fortsätt vara lycklig och ta inte åt dig :'>
28 apr, 2012 13:05 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av expelliarmus: okej tack Skrivet av Lordlollo: okej nu känner jag mig skyldig för att jag tog upp dänna plats, det var itne meningen att skapa bråk. strunta i det jag sa.. Men du! Var det verkligen du som startade det här? Du skrev att du var glad över att du och din pojkvän firade en månad! Det hör till tråden. Fortsätt vara lycklig och ta inte åt dig :'> ♆ 28 apr, 2012 13:08 |
|
Borttagen
|
Så vitt jag ser har ingen gjort personpåhopp på dig, och om du anser det bör du istället kontakta Staff, inte ge igen med samma mynt. Då är du lika skyldig som den som i så fall började. Jag håller med expelliarmus om att denna disskusionen inte leder någonvart och bara tar upp plats, vilket också är ett regelbrott. Känner du dig påhoppad eller liknande ta kontakt med staff, men vänd inte taggarna utåt i en tråd. Lordlollo du har inte gjort något fel ♥ jag är glad för dig och din pojkväns skulleoch hoppas att ni får många fina månader tillsammans! Själv sitter jag nästan och hoppas av lycka för att min pojkvän kommer hem på tisdag efter att ha varit bortrest i två veckor ♥ 28 apr, 2012 13:08 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack, och oj det låter jobbigt, hoppas ni har pratat och så då rå! Så vitt jag ser har ingen gjort personpåhopp på dig, och om du anser det bör du istället kontakta Staff, inte ge igen med samma mynt. Då är du lika skyldig som den som i så fall började. Jag håller med expelliarmus om att denna disskusionen inte leder någonvart och bara tar upp plats, vilket också är ett regelbrott. Känner du dig påhoppad eller liknande ta kontakt med staff, men vänd inte taggarna utåt i en tråd. Lordlollo du har inte gjort något fel ♥ jag är glad för dig och din pojkväns skulleoch hoppas att ni får många fina månader tillsammans! Själv sitter jag nästan och hoppas av lycka för att min pojkvän kommer hem på tisdag efter att ha varit bortrest i två veckor ♥ ♆ 28 apr, 2012 13:10 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så vitt jag ser har ingen gjort personpåhopp på dig, och om du anser det bör du istället kontakta Staff, inte ge igen med samma mynt. Då är du lika skyldig som den som i så fall började. Jag håller med expelliarmus om att denna disskusionen inte leder någonvart och bara tar upp plats, vilket också är ett regelbrott. Känner du dig påhoppad eller liknande ta kontakt med staff, men vänd inte taggarna utåt i en tråd. Lordlollo du har inte gjort något fel ♥ jag är glad för dig och din pojkväns skulleoch hoppas att ni får många fina månader tillsammans! Själv sitter jag nästan och hoppas av lycka för att min pojkvän kommer hem på tisdag efter att ha varit bortrest i två veckor ♥ då vet du nog inte så mycket, och har kontaktat Li förr, men hon verkar inte tycka om mig, för hon bryr sig inte att skit om någon är elak mot just mig. om folk kallar mig jävla idiot, det spelar ingen roll, jag får all skit för att jag står för det som jag tycker, vad är de för forum där man inte ens får säga sin åsikt och med orättvisa moderatorer? jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 13:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen