Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
11 aug, 2012 22:17 |
|
Tonks_xD
Elev |
11 aug, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
"anatomicaldoll.com"
11 aug, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Finwë
11 aug, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Ta reda på vem din Hogwarts bästis är! 1: Denna egenskapen MÅSTE min bästis ha: A: Snäll. B: Drömmande. C: Sinne för humor. D: Tänkande. E: Hjälpsam. 2: Min bästis hårfärg är: A: Ljus brun. B: Blond. C: Orange/rött. D: Svart. E: Orange. 3: Jag vill ha en bästis som... A: Hjälper mig i svåra situationer. B: Går i sin egen värld. C: Alltid är på gott humör och skämtar så att jag blir glad D: Litar på mig. E: Skryter om quidditch träningar. 4: Det här gör min bästis på fritiden: A: Pluggar hårt och hjälper mig. B: Vandrar omkring. C: Busar med lärarna. D: Reder ut mysterier. E: Slappar. 5: Ett ord som din bästis ska vara: A: Smart. B: Drömmande. C: Rolig. D: Lojal. E: Lyssnare. Resultat: Flest A= Hermione Flest B= Luna Flest C= Fred och George. Flest D= Harry. Flest E= Ron. 11 aug, 2012 23:44 |
|
Borttagen
|
12 aug, 2012 00:56 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 12 aug, 2012 03:29 |
|
Soda
Elev |
12 aug, 2012 08:42 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
hej
speech! 12 aug, 2012 11:08 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
12 aug, 2012 11:12 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen