vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tittar ideligen upp mot klockan så att jag inte blir försenad...
6 okt, 2011 08:41 |
|
whirlwinds
Elev |
6 okt, 2011 09:25 |
|
Borttagen
|
chillar, typ. ska skriva lite, sen ska jag väl fixa lite käk åt mig!
6 okt, 2011 12:19 |
|
Emily
Elev |
Sitter i skolan, ska snart ha svenska :c
Skitkul ju.. "I thought.. you were going.. to keep her.. safe.." http://acciosuccess.tumblr.com/
6 okt, 2011 12:21 |
|
Cyachi
Elev |
Sitter och väntar på att min spanskalektion ska börja, all by myself.
6 okt, 2011 12:23 |
|
Bellow
Elev |
sitter på en matte lektion! ^^♥
Join The Dark Side. NOW! ♆ 6 okt, 2011 12:41 |
|
GinnyOlivia
Elev |
6 okt, 2011 12:50 |
|
Danzi
Elev |
Äter kladdkakesmet och har jätte ont i överkäken. Var hos tandläkaren igår och spände åt tandställningen och det gör väldigt, väldigt ont efteråt.. alvedonen är slut också så jag får väl lida i ett par dagar nu.. kan inte ens äta..
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
6 okt, 2011 13:11 |
|
Somnium
Elev |
Sitter forever alone i NO salen och försöker skriva på mitt tal.
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
6 okt, 2011 13:19 |
|
Margaret
Elev |
6 okt, 2011 13:26 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen