Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sant eller Falskt? - Forumlek

Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek

1 2 3 ... 51 52 53 ... 147 148 149
Användare Inlägg
Hermionee Granger
Elev

Avatar


Sant

Du gillar Hermione mest av tjejerna?

Dobby has no master, Dobby is a free elf

4 dec, 2010 18:19

Capcyl
Elev

Avatar


Falskt

känner någon som sjunger sitter och sjunger högt, falskt och den tycker att den sjunger jättebra? (jag måste lyssna på någon som gör det )

Capcyl, den korkade

5 dec, 2010 14:07

KlaraLovegood
Elev

Avatar


Sant

Du är kär i två stycken?

För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr.

5 dec, 2010 14:33

Hermionee Granger
Elev

Avatar


Falskt

Du gillar Severus Snape?

Dobby has no master, Dobby is a free elf

5 dec, 2010 14:48

Luna_Lovegood_
Elev

Avatar


Falskt

Du läser mkt?

Ravenclaw. We are the vinners!

5 dec, 2010 16:17

kataang203
Elev

Avatar


sant



du vill att HP ska finnas på riktigt? (det gör jag i alla fall)

6 dec, 2010 09:30

Borttagen

Avatar


Sant!
Du älskar Twillight(Det gör inte jag)

6 dec, 2010 13:05

Cold
Elev

Avatar


Falskt
Det bästa du vet är att sjunga?

I'm not even a shadow anymore.

6 dec, 2010 17:18

Ametcitra
Elev

Avatar


Falskt

Har sett alla HP filmer?

What came first; the Fenix or the flame?

6 dec, 2010 18:05

Capcyl
Elev

Avatar


sant

kommer göra något roligt ikväll?

Capcyl, den korkade

6 dec, 2010 18:32

1 2 3 ... 51 52 53 ... 147 148 149

Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek

Du får inte svara på den här tråden.