Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bara av ren nyfikenhet
Om man bortser från Tom Felton, och bara utgår ifrån böckerna (dessutom är inte utseendet allt i en relation Kan ju hålla med om att Draco är galet snygg i filmerna, men om man utgår ifrån honom och hans personlighet i böckerna och är realistisk så hade jag aldrig kunnat falla för en sån kille. 5 okt, 2011 17:53 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara av ren nyfikenhet Om man bortser från Tom Felton, och bara utgår ifrån böckerna (dessutom är inte utseendet allt i en relation Kan ju hålla med om att Draco är galet snygg i filmerna, men om man utgår ifrån honom och hans personlighet i böckerna och är realistisk så hade jag aldrig kunnat falla för en sån kille. Jag håller med dig helt!
5 okt, 2011 19:03 |
|
linnvendela
Elev |
Inte Harry, han är ganska så otroligt dryg tycker jag, inte Draco, han är sjukt snygg men väldigt taskig och så, inte Neville, han är jättesööt men inte min typ, så det bliiiiir: Ron! Tror jag...O.o
Jaha. 5 okt, 2011 19:09 |
|
TonksLovegood
Elev |
Som kille Tonks som tjej(som jag så fint är hoho) Harry elr Dean kanske
5 okt, 2011 19:53 |
|
gabbe
Elev |
5 okt, 2011 19:57 |
|
Borttagen
|
Ron♥♥♥
Men någon annan av Weasley bröderna skulle gå bra med 5 okt, 2011 21:26 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Känns så konstigt eftersom jag aldrig har varit ett "Draco fan", men efter jag började på min ,Dramione99's och Hedwig♥ 's fanfic som han är med i så har jag själv blivt lite förtjust, haha
We never go out of style <3 7 okt, 2011 14:22 |
|
Borttagen
|
Ron, Neville, Remus, Fred/George, Charlie Weasley.
7 okt, 2011 16:22 |
|
Lilyvickell
Elev |
Harry ^^
"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" A. Dumbledore 7 okt, 2011 17:32 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ron, Neville, Remus, Fred/George, Charlie Weasley. Alltså jag vet inte hur Charlie Weasley ser ut. Är han med i någon av filmerna?? We never go out of style <3 7 okt, 2011 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen