Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: insåg just att jag är livrädd för nästa tandläkarbesök....... slarvar som fan med tandborstningen och dricker typ tre burkar cola om dagen, oh bloody hell min tandläkare kommer mörda mig jag får inte ens dricka cola, inte äta godis, inte tugga tuggummi , för min tandläkare </3 har aldrig haft hål någon gång, och jag fattar inte varför jag inte får dricka cola... :o 16 aug, 2011 09:23 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av whirlwinds: insåg just att jag är livrädd för nästa tandläkarbesök....... slarvar som fan med tandborstningen och dricker typ tre burkar cola om dagen, oh bloody hell min tandläkare kommer mörda mig jag får inte ens dricka cola, inte äta godis, inte tugga tuggummi , för min tandläkare </3 har aldrig haft hål någon gång, och jag fattar inte varför jag inte får dricka cola... :o Vadå får inte för din tandläkare? :O Gör det ändå.. om du aldrig haft hål spelar det ju ingen roll, liksom jag fattar inte varför tandläkaren ska säga så :o Är det verkligen super seriöst? Dissa det i vilket fall som helst, det är njutning med godis ibland 16 aug, 2011 11:14 |
|
Borttagen
|
han sa så.. :s "och borsta tänderna varje morgon och kväll"
de är klart, jag äter då och då, fast jag inte tycker om det så mycket... 16 aug, 2011 11:32 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Borttagen: han sa så.. :s "och borsta tänderna varje morgon och kväll" de är klart, jag äter då och då, fast jag inte tycker om det så mycket... Du tycker inte om det för att du inte är van helt enkelt Fast jag hatar Coca Cola, det är riktigt vidrigt :o 16 aug, 2011 11:35 |
|
Borttagen
|
HUR kan du hata den fantastiska drycken? </3
16 aug, 2011 11:44 |
|
Salem
Lärare |
16 aug, 2011 11:45 |
|
kinshaw
Elev |
16 aug, 2011 11:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: COLA ÄR GODAST I VÄRLDEN! ^WORD! 16 aug, 2011 11:46 |
|
kinshaw
Elev |
16 aug, 2011 11:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Jag hatar inte cola, men jag tycker inte om det särskilt mycket. Finns så mycket godare håller med 16 aug, 2011 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen