PRS med Ripadal
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Ripadal
|
Borttagen
|
"Ja, jag förstår det. Men du är jättefin", sa jag.
14 feb, 2016 10:31
|
|
Borttagen
|
Abigail svalde och log och sa.
- Okej, men vad gör vi nu då?
14 feb, 2016 10:36
|
|
Borttagen
|
"Nu ska vi sova", sa jag.
14 feb, 2016 10:36
|
|
Borttagen
|
Abigail såg på henne och sa.
- Okej.
Hon gick och satte sig ner på golvet och sa.
- Jag sover nog här.
14 feb, 2016 10:37
|
|
Borttagen
|
14 feb, 2016 10:38
|
|
Borttagen
|
Abigail såg på henne och sa.
- Ja, jg är van att sova hårda saker
14 feb, 2016 10:41
|
|
Borttagen
|
"Okej", sa jag och lade mig på min säng.
14 feb, 2016 10:42
|
|
Borttagen
|
Abigail la sig ner på golvet och såg upp i taket.
Det kändes konstigt att sova här när hon förra natten sovit med sina gorillor
14 feb, 2016 10:45
|
|
Borttagen
|
14 feb, 2016 10:47
|
|
Borttagen
|
Det tog hela 2 timmar innan Abigail lyckades somna och hon gled in i en mardröm och rörde sig oroligt fram och tillbaka.
14 feb, 2016 10:51
|
Du får inte svara på den här tråden.