Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Å tack så mycket Lola.
Va kan jag göra för dig i gengäld?
5 okt, 2015 21:06
|
|
Borttagen
|
Lola log lurigt direkt emto honom
-inget som ja gvet, visa att du kan hålla ditt rent i 2 dagar
sa ho n p skoj
5 okt, 2015 21:07
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på henne och sa.
- Mitt rum rent i 2 dagar?
Det blir nog en omöjlig uppgift skulle jag tro.
Men jag kan alltid försöka.
Han tänkte efter, han kunde ju köpa något vackert åt henne i byn.
Det skulle hon säkert gilla
5 okt, 2015 21:08
|
|
Borttagen
|
Lola log till
-du bestämemr vad du vil lge i gengäld men jag bör snart gå hem har en bror att uppfostra
sa hon
5 okt, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Okej, och jag måste ändå ner till byn.
5 okt, 2015 21:10
|
|
Borttagen
|
Lola log
-Oke jvi ses imrgon prins Yami
sa hon och neg på skoj
5 okt, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
Yami fnittrade och skrattade och sa.
- Ja det gör vi....min buse.
5 okt, 2015 21:13
|
|
Borttagen
|
Lola log bara
-äsh busig e jag inte
sa hon direkt och gick ut nu och gick tyst emot utgången och drog upp sin lva tyst
5 okt, 2015 21:13
|
|
Borttagen
|
Yami bara log och såg efter henne och satt på sitt rum ungefär 1 timme innan han började gå ner mot byn
5 okt, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
Lola var hemma nu och varmed sinbror och lrde honom ltie saker, hon hade Yami i tankanra lägne nu
5 okt, 2015 21:17
|
Du får inte svara på den här tråden.