Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"vi kan gå nu" sa Flair & la handen på axeln för att dölja något.
Flair började skriva på ett papper & la ner pengarna på bordet.
"Så vart ska vi gå nu tycker du?" frågade Flair nyfiket.
16 sep, 2015 22:35
|
|
Borttagen
|
" Vill se vart du bor " sa Caleb som var nyfiken på hur varelser som hon bodde. De kanske bodde på ett specielt sätt vad visste han.
16 sep, 2015 22:37
|
|
Borttagen
|
"Um jag skulle föredra om vi helst inte gick hem till mig. Det är bara stökigt där" sa Flair & log lite oskyldigt
16 sep, 2015 22:45
|
|
Borttagen
|
" Om du säger det så " sa Caleb och log han såg på henne med förälskad blick.
16 sep, 2015 22:46
|
|
Borttagen
|
"Så um vad sägs om att gå ut till den finaste sjön vi har?" frågade Flair lite nyfiket.
16 sep, 2015 22:47
|
|
Borttagen
|
" Gärna skulle kunna rita av dig där " sa Caleb och såg på Flair.
16 sep, 2015 22:48
|
|
Borttagen
|
Flair rodnade.
"Varför skulle du vilja rita av mig?" frågade Hon en aning generat.
16 sep, 2015 22:49
|
|
Borttagen
|
" För att du är vacker " sa Caleb och log mot henne.
16 sep, 2015 22:50
|
|
Borttagen
|
Flair blev änumer generad.
"Kom så går vi" sa Flair & började att gå.
16 sep, 2015 22:53
|
|
Borttagen
|
Caleb gick efter Flair och log bilden skulle bli perfekt det visste han.
16 sep, 2015 22:54
|
Du får inte svara på den här tråden.