Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 51 52 53 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"vi kan gå nu" sa Flair & la handen på axeln för att dölja något.
Flair började skriva på ett papper & la ner pengarna på bordet.
"Så vart ska vi gå nu tycker du?" frågade Flair nyfiket.

16 sep, 2015 22:35

Borttagen

Avatar


" Vill se vart du bor " sa Caleb som var nyfiken på hur varelser som hon bodde. De kanske bodde på ett specielt sätt vad visste han.

16 sep, 2015 22:37

Borttagen

Avatar


"Um jag skulle föredra om vi helst inte gick hem till mig. Det är bara stökigt där" sa Flair & log lite oskyldigt

16 sep, 2015 22:45

Borttagen

Avatar


" Om du säger det så " sa Caleb och log han såg på henne med förälskad blick.

16 sep, 2015 22:46

Borttagen

Avatar


"Så um vad sägs om att gå ut till den finaste sjön vi har?" frågade Flair lite nyfiket.

16 sep, 2015 22:47

Borttagen

Avatar


" Gärna skulle kunna rita av dig där " sa Caleb och såg på Flair.

16 sep, 2015 22:48

Borttagen

Avatar


Flair rodnade.
"Varför skulle du vilja rita av mig?" frågade Hon en aning generat.

16 sep, 2015 22:49

Borttagen

Avatar


" För att du är vacker " sa Caleb och log mot henne.

16 sep, 2015 22:50

Borttagen

Avatar


Flair blev änumer generad.
"Kom så går vi" sa Flair & började att gå.

16 sep, 2015 22:53

Borttagen

Avatar


Caleb gick efter Flair och log bilden skulle bli perfekt det visste han.

16 sep, 2015 22:54

1 2 3 ... 51 52 53 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.