Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 51 52 53 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gwen
Jag lägger på och vänder mig mot Joey igen, spänd på vad han ska säga.

17 aug, 2015 22:41

Borttagen

Avatar


Jenn
När jag vaknar ser jag att morgontidningen kommit. Jag ler, jag gilla att läsa vad som hänt. Men när jag läser en artikel med några vänner från klassenblir jag likblek. Jag visste inte vad jag skulle göra eller tänka.

17 aug, 2015 22:52

Borttagen

Avatar


(Hallå? Varför är det både morgon och kväll? O.o)

Joey

Jag suckar lågt.
"Jag... Jag är bisexuell" Säger jag lågt.

(Det kändes lite som om alla andra karaktärer hade en cool historia bakom sig, så jag ville hitta på nått själv)

18 aug, 2015 08:10

JossiMarauder
Elev

Avatar


(Vi säger att det är morgon)

Jossan

Bussen stannade utanför sjukhuset och jag hoppade av och sprang.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

18 aug, 2015 09:51

Borttagen

Avatar


(men Joey och Gwen är ju inte klara än!)

18 aug, 2015 10:01

JossiMarauder
Elev

Avatar


(Okej, vi väntar på er!)

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

18 aug, 2015 10:02

Borttagen

Avatar


(Heh, förlåt alla för att det går så långsamt för oss!)

18 aug, 2015 10:03

Borttagen

Avatar


(Vaaaa? Jag skrev ju förut! Måste blivit nått fel:/)

Gwen
Joey? Först blev jag förvånad men jag samlade mig snabbt.
"Jaha... Har du någon då?"

(Det är dagen efter mordet för alla, och klockan är väl typ 1 tror jag.)

18 aug, 2015 11:13

Borttagen

Avatar


Joey

"Nej..." Säger jag tyst. "ingen annan vet"

18 aug, 2015 18:03

Borttagen

Avatar


Will
"Glöm det!" Sade jag till Kayla.

18 aug, 2015 18:04

1 2 3 ... 51 52 53 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.