ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gwen
Jag lägger på och vänder mig mot Joey igen, spänd på vad han ska säga. 17 aug, 2015 22:41 |
|
Borttagen
|
Jenn
När jag vaknar ser jag att morgontidningen kommit. Jag ler, jag gilla att läsa vad som hänt. Men när jag läser en artikel med några vänner från klassenblir jag likblek. Jag visste inte vad jag skulle göra eller tänka. 17 aug, 2015 22:52 |
|
Borttagen
|
(Hallå? Varför är det både morgon och kväll? O.o)
Joey Jag suckar lågt. "Jag... Jag är bisexuell" Säger jag lågt. (Det kändes lite som om alla andra karaktärer hade en cool historia bakom sig, så jag ville hitta på nått själv) 18 aug, 2015 08:10 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Vi säger att det är morgon)
Jossan — Bussen stannade utanför sjukhuset och jag hoppade av och sprang. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 18 aug, 2015 09:51 |
|
Borttagen
|
(men Joey och Gwen är ju inte klara än!)
18 aug, 2015 10:01 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Okej, vi väntar på er!)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 18 aug, 2015 10:02 |
|
Borttagen
|
(Heh, förlåt alla för att det går så långsamt för oss!)
18 aug, 2015 10:03 |
|
Borttagen
|
(Vaaaa? Jag skrev ju förut! Måste blivit nått fel:/)
Gwen Joey? Först blev jag förvånad men jag samlade mig snabbt. "Jaha... Har du någon då?" (Det är dagen efter mordet för alla, och klockan är väl typ 1 tror jag.) 18 aug, 2015 11:13 |
|
Borttagen
|
Joey
"Nej..." Säger jag tyst. "ingen annan vet" 18 aug, 2015 18:03 |
|
Borttagen
|
Will
"Glöm det!" Sade jag till Kayla. 18 aug, 2015 18:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen