Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel [Privat Mily & J_J]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel [Privat Mily & J_J]

1 2 3 ... 51 52 53 ... 791 792 793
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sam log till "misstänkte det, dem verkar väldigt tajta, måste säga detta e jag den ända som tro de kommer typ gifta sig få två söta små barn osm vuxna?"Frågade han på skoj.


Hampe kollade upp då läkaren kom "allt går brra och vi kan återställa henne i ryggen men vi vet inte hur hon blir direkt i sin hållning stel eller inte" Sa han och hampe nickar. Han aknsek skulle ringa Eric så han tryckte in numret och grön lur

17 okt, 2014 17:42

Borttagen

Avatar


" ja jag hör till och med Eric mummla efter sara när han sover sara min älskling säger han " sa Emil han flimade

Eric svarade nervöst

17 okt, 2014 17:58

Borttagen

Avatar


Sam flinade lite grann. "hehe han älskar henne dem gifte väl sig. Eller förlovar sig inom kort" sa han på skoj

Hampe suckar "tja det e Hampe. Sara har skadat ryggen, kota och muskel har skadats och dem har gjort sitt bästa återställa kotan och musklen, hon ligger under opration än och dme vet inte hur hennes rygg blir efter detta. " sa han och man hörde på Hampe hur orolig han var. "och du tank du fick hit henne" sa han

17 okt, 2014 18:01

Borttagen

Avatar


" jag gör vad som hellst för Sara har ju sagt åt henne att hästar är farliga djur " sa Eric han kunde andas ut lite då han hörde att nästan allt var återställt·

" ja de är så söta tillsammans " sa Emil han flinade Jacob låg nu på sjukhuset i en operationssal armen var bruten·

17 okt, 2014 18:04

Borttagen

Avatar


Hampe fliande lite "det har alla sagt sen hon köpte Wille problem häst från grunden men hon lyssnar inte som du vet." sa han lugnt och suckar "om du vill komma så har dem besök tid imorgon efter skolan, mamma kommer sitta här och Sara kommer nog vara vaken men öm. Så om vi har tur blir hon bra igen och kanske uppe på shästarna igen om 1 år eller mer om vi har otur, brittany kommer nog ta hästen och rida honom." sa han lugnt

Sam log lite . "sant, men hur länge har de varit ihop?"frågade han och kollade på hoonm. "och du har ingen väll?"frågade ahn förvånat

17 okt, 2014 18:07

Borttagen

Avatar


" jag kommer imorgon och Sara kommer nog försöka rida i smyg " sa Eric

" de har varit ihop sedan 7:an och jag är tjejfri " sa Emil han njöt av det

17 okt, 2014 18:10

Borttagen

Avatar


Hampe fnös på skoj. "nej tror inte det, mamma kommer ha stenkoll på henne och pappa när on e med hoonm" sahan och kolade upp då läkaren kom och nickar allt hade gått bra och Hampe mimade tack. "hon e klar och ska bara vkan upp nu, och du kommer nog ha koll så hon inte rider." sa han och satt sig p åstolen

Sam lyssnade. "4 år snart alltså. Du bör vekrligen skaffa någon Emil." sah n på skoj ."tjejer e underbara." sa han på skoj "fråga din bror han bör veta mest om föhållande med Sara." sah an på skoh

17 okt, 2014 18:16

Borttagen

Avatar


" jag kommer ha koll på helle så mycket jag kan " sa Eric

" tjej jag nej nej nej " sa Emil han hade svårt att binda sig med folk han ville hellst vara singel

( kanske Sam kan försöka fixa en tjej åt Emil?)

17 okt, 2014 18:19

Borttagen

Avatar


(så klart XD Sam gör allt för att han ska inse hur undebra tjejer e XD)
Hampe log "bra för jag vet hur mycket ni hänger ihop. E det sant det jag hör av ammam ibland. Att hon inte alltid e hemma eller du e där om nätterna ibland?"frågade han och kollade på fönstret lite grann

Sam flinade lite."Why? dem e så härliga ttt skojas med" Sa han

17 okt, 2014 18:24

Borttagen

Avatar


Emil suckade tyst
" Eric är bättre på att umgås med tjejer än jag " sa Emil fortfarande lika envist

" kan man säga " sa Eric

( få se om Sam hittar Emils perfekta tjej )

17 okt, 2014 18:28

1 2 3 ... 51 52 53 ... 791 792 793

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel [Privat Mily & J_J]

Du får inte svara på den här tråden.