(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
Jag log och tog emot dem. Jag öppnade ett i taget och började läsa. Hon hade skrivit så fint om mig. Jag log glatt.
8 jun, 2014 11:25
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot väggen och suckade. Det han hade gjort var mycket finare, jag kände mig liksom inte som tillräckligt.
8 jun, 2014 11:51
|
|
Borttagen
|
Snart hade jag läst alla brev utom ett. Jag tog upp det och såg på det. Det var hjärtan ritade på det. Jag öppnade det och började läsa. Efter en stund började jag rodna kraftigt. Jag la ner brevet.
8 jun, 2014 11:54
|
|
Borttagen
|
Jag bläddrade lite i en bok och satte mig på sängen med den. Jag läste lite medan Oscar kollade på breven.
8 jun, 2014 11:58
|
|
Borttagen
|
I det sista brevet hade hon skrivit vad hon ville göra med mig. Jag satte mig generat på hennes säng.
-Jättefina brev, sa jag generat.
Mitt ansikte var rött som en tomat.
8 jun, 2014 12:00
|
|
Borttagen
|
Jag hade helt glömt bort det där ena brevet och jag undrade varför han var sådär röd. Jag lade undan boken och såg på Oscar.
(Jag har bröttöm, så lite köört x3
8 jun, 2014 12:04
|
|
Borttagen
|
(Okiiii)
Jag märkte att jag var helt varm. Jag ville sluta rodna men jag kunde liksom inte. Allt hon hade skrivit var så underbart. Därför skämdes jag.
8 jun, 2014 12:07
|
|
Borttagen
|
Jag såg frågande på Oscar och hörde att pappa kom hem. Jag hörde hur han och mamma pratade och jag hörde mitt namn nämnas ett par gånger.
8 jun, 2014 12:23
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Arwen. Jag tog hennes hand och såg in i hennes ögon.
8 jun, 2014 12:25
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Oscar och log.
( NU SKA VI SKRIVA LÄNGRE, OKOK!?)
8 jun, 2014 16:54
|
Du får inte svara på den här tråden.