Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Så fort jag la mig på sängen somnade jag.
21 feb, 2014 20:38
|
|
Borttagen
|
Jag bestämde mig för att gå hem och se om någon ändå skulle jaga. Jag var snart där och klev in genom dörren.
21 feb, 2014 20:40
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 20:40
|
|
Borttagen
|
Jag var i parken. Kanske lite tidigt men vad skulle jag annars göra.
21 feb, 2014 20:42
|
|
Borttagen
|
Jag tog på mig en svart och lila randig tajt klänning som gick ut lite efter midjan. Den slutade vid knäna.
Jag borstade även håret och turnerade det lite innan jag tog på mig ett par höga klackskor och gick ut genom dörren.
Jag kollade mig i ett skyltfönstret.
Kajalen var inte utsmetad. Bra.
21 feb, 2014 20:45
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig från bänken och gick till den lilla bron över den lilla floden och stödde underarmarna på räcker.
21 feb, 2014 20:47
|
|
Borttagen
|
Snart kom jag till parken.
21 feb, 2014 20:49
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ner i det klara vattnet. Fiskar.
21 feb, 2014 20:49
|
|
Borttagen
|
Jag visste inte vad jag hade väntat mig, men Diego verkade inte vara här.
21 feb, 2014 20:50
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 20:51
|
Du får inte svara på den här tråden.