Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag log lite och drog mig lös för att inte frestas allt för mycket
1 nov, 2013 20:02
|
|
Borttagen
|
Jag suckade tyst för mig själv när han drog sig undan.
1 nov, 2013 20:03
|
|
Borttagen
|
"förlåt..." mumlade jag ursäktande.
1 nov, 2013 20:04
|
|
Borttagen
|
"Det gör inget jag förstår..."
Mumlade jag.
1 nov, 2013 20:05
|
|
Borttagen
|
"Vad bra. Förlåt för att jag tar upp det, men ska vi inte gå och lägga några blommor vid dina föräldrars grav?"
1 nov, 2013 20:08
|
|
Borttagen
|
Jag blev tyst. Men sen nickade jag.
1 nov, 2013 20:10
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och sträckte fram handen.
"Kom då."
1 nov, 2013 20:18
|
|
Borttagen
|
Jag tog den tyst och snart var vi ute i snön.
1 nov, 2013 20:21
|
|
Borttagen
|
Jag sprang till en blomaffär och köpte blommor innan jag kom tillbaka och gav dem till henne.
1 nov, 2013 20:27
|
|
Borttagen
|
Jag tig emot dom utan ett ord och placerade dom prydligt vid gravstenen. Några tårar föll när jag borstade bort snön från stenen.
1 nov, 2013 20:28
|
Du får inte svara på den här tråden.