Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag suckar och och lägger huvudet på Brians bröstkorg.
- Vet du? Jag känner mig som en zombie!
21 nov, 2013 16:28
|
|
Borttagen
|
21 nov, 2013 16:30
|
|
Borttagen
|
- Vad? Det är inte kul! Flinar jag.
21 nov, 2013 16:32
|
|
Borttagen
|
Jag fnissar. Plötsligt känner jag att rösten är tillbaka.
"Joho"
21 nov, 2013 16:32
|
|
Borttagen
|
- Nähä! Säger jag med låtsas gnällig röst.
21 nov, 2013 16:33
|
|
Borttagen
|
"Jo, för just nu ser du ut som en", jag drar fram min hand och petar henne i kinden.
21 nov, 2013 16:34
|
|
Borttagen
|
Jag fnissar och vrider huvudet så att jag ser Brians ansikte bättre.
- Äsch då!
21 nov, 2013 16:36
|
|
Borttagen
|
"på ett gulligt sett, såklart", jag ler och petar hennes kind igen.
21 nov, 2013 16:36
|
|
Borttagen
|
Jag rodnar svagt.
- Naw! Tack!
21 nov, 2013 16:41
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar till igen, men hostar.
"Du kanske inte borde vara här, du kan bli sjuk"
21 nov, 2013 16:42
|
Du får inte svara på den här tråden.