Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
"Vad bra" sa pappa och log.
8 nov, 2013 20:41
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och tog ett glas vatten.
- Ropa när maten är klar. Jag går upp på mitt rum. Sade jag och gick upp.
8 nov, 2013 20:44
|
|
Borttagen
|
"Jaa, jag följer med" sa jag till pappa och Anna.
Jag gick upp för trappen.
8 nov, 2013 20:45
|
|
Borttagen
|
Jag ställde glaset på bordet och tog fram min dagbok. Jag märkte att Niall hade följt efter så jag gömde snabbt undan den för att inte riskera at han skulle läsa den.
8 nov, 2013 20:47
|
|
Borttagen
|
"Skriver du dagbok, eller?" frågade jag.
8 nov, 2013 20:49
|
|
Borttagen
|
- Ja. Sade jag och lade den under min dyna.
8 nov, 2013 20:50
|
|
Borttagen
|
Lala... Kan du skriva nuu ?
8 nov, 2013 21:00
|
|
Borttagen
|
( Konstigt =S )
Jag log.
"Det verkar som att de flesta tjejer gör det"
8 nov, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
- Jag vet ingen anna än jag själv som gör det. Sade jag och log.
- Fast jag vet ju typ ingenting om någon i klassen. Suckade jag.
8 nov, 2013 21:04
|
|
Borttagen
|
"Alla tjejer jag varit ihop med gör det" sa jag. "Ja, nu pratar vi om något annat ..."
8 nov, 2013 21:05
|
Du får inte svara på den här tråden.