Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 00:47
|
|
Borttagen
|
Jag log och kysste Hennes Panna.
"Då ver jag"
Bussen kom
29 sep, 2013 00:49
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 00:51
|
|
Borttagen
|
Vi betalade och tig en plats.
29 sep, 2013 00:51
|
|
Borttagen
|
-Bree-
Jag satt tyst när jag såg att Diego kom in i bussen och återföljdes av en fantastiskt vacker tjej.
29 sep, 2013 00:57
|
|
Borttagen
|
Jag och Wii satt mitt emot varandra och jag åkte baklänges. Därför hade jag god uppsikt över nästa hela bussen och fick syn på Bree.
29 sep, 2013 01:00
|
|
Borttagen
|
Jag låtsades att jag var osynlig.
29 sep, 2013 01:01
|
|
Borttagen
|
Jag slet blicken från Bree och tittade in i Wiis nu klarblå ögon. Jag hade också fått låna linser, mina var mörkbruna.
29 sep, 2013 01:03
|
|
Borttagen
|
-Wii-
Jag log och kysste honom på munnen.
-Bree-
Jag stirrade på dem.
29 sep, 2013 01:05
|
|
Borttagen
|
"Lite offentligt kanske..."
Mumlade jag tyst.
29 sep, 2013 01:23
|
Du får inte svara på den här tråden.