(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag reste mig upp och gick till dörren för att öppna.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 20:32 |
|
Borttagen
|
Cinthy öppnade dörren.
"Hej" sa jag. 12 sep, 2013 20:36 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hej" sa jag och gick tillbaka till vardagsrummet.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
Jag gick in i vardagsrummet.
12 sep, 2013 20:41 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vad ska vi göra nu då? "
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 20:45 |
|
Borttagen
|
"Redan trött på att vara vampyr?" sa jag uttråkat.
12 sep, 2013 20:48 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej. Skulle vi inte typ teste min styrka? " flinade jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
Jag log.
"Just det" sa jag. 12 sep, 2013 20:54 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hur gör man det?"
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
"Var försiktig bara" sa jag. "Sophie och du ska få brottas" "Varför jag?!" sa Sophie vettskrämt. "Din skapelse" flinade jag. 12 sep, 2013 21:06 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen