(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Selena! sa jag lättat och gick mot henne.
4 sep, 2013 20:49 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hmm.. jag kanske inte ska störa" mumlade jag och log mot killen
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
- Nä det kanske du inte ska, log Killen.
- Jhon, förresten! tillade han hastigt och sträckte ut handen först mot Selena och sedan mig. - Eller Jairo. Eller Jhon Jairo. Eller bara JJ. 4 sep, 2013 20:56 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag fnissade nervöst. "Okej"
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 20:56 |
|
Borttagen
|
Jag log stort och skakade Jhon Jairos hand. Hans namn lät utlänskt. Exotiskt. Spännande.
- Roxanne, sa jag och rodnade. Mitt namn var så pinsamt, och ointressant. Jhon Jairo skulle säkert inte tycka om det. Men han lyste upp istället, - Fint namn. Kan du gå? sa han och log besvärat mot Selena. 4 sep, 2013 21:01 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag log. "Självklart" Jag kunde se att killen var människa.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
Då Selena var ur sikte ryckte han leende på axlarna.
- Jg vet att jag är patetisk, men jag kan väl ändå få bjuda på en läsk eller nåt? sa han. 4 sep, 2013 21:05 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick in i motellet igen. När jag kom in på rummet fann jag Erik detta vid fönstret och titta på Roxanne.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
Jag log rodnande mot Jhon. Nickande sprang jag mot honom. Han gav mig sin arm som en riktig gentleman och jag fnissade då jag kände musklerna på hans starka arm.
4 sep, 2013 21:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Han såg... sur ut. "Jag vet, Erik." Hörde jag James säga. De hade inte hört mig en. Jag gick fram till James.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 21:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen