Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 ... 51 52 53 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Selena! sa jag lättat och gick mot henne.

4 sep, 2013 20:49

Queen Boo
Elev

Avatar


"Hmm.. jag kanske inte ska störa" mumlade jag och log mot killen

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 20:52

Borttagen

Avatar


- Nä det kanske du inte ska, log Killen.
- Jhon, förresten! tillade han hastigt och sträckte ut handen först mot Selena och sedan mig.
- Eller Jairo. Eller Jhon Jairo. Eller bara JJ.

4 sep, 2013 20:56

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag fnissade nervöst. "Okej"

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 20:56

Borttagen

Avatar


Jag log stort och skakade Jhon Jairos hand. Hans namn lät utlänskt. Exotiskt. Spännande.
- Roxanne, sa jag och rodnade. Mitt namn var så pinsamt, och ointressant. Jhon Jairo skulle säkert inte tycka om det.
Men han lyste upp istället,
- Fint namn. Kan du gå? sa han och log besvärat mot Selena.

4 sep, 2013 21:01

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag log. "Självklart" Jag kunde se att killen var människa.

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 21:02

Borttagen

Avatar


Då Selena var ur sikte ryckte han leende på axlarna.
- Jg vet att jag är patetisk, men jag kan väl ändå få bjuda på en läsk eller nåt? sa han.

4 sep, 2013 21:05

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag gick in i motellet igen. När jag kom in på rummet fann jag Erik detta vid fönstret och titta på Roxanne.

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 21:09

Borttagen

Avatar


Jag log rodnande mot Jhon. Nickande sprang jag mot honom. Han gav mig sin arm som en riktig gentleman och jag fnissade då jag kände musklerna på hans starka arm.

4 sep, 2013 21:15

Queen Boo
Elev

Avatar


Han såg... sur ut. "Jag vet, Erik." Hörde jag James säga. De hade inte hört mig en. Jag gick fram till James.

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 21:19

1 2 3 ... 51 52 53 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.