{PRS} ErisedStone & TildeW 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & TildeW 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag sprang ut ur huset.
"Jade! Jag bryr mig om dig! Snälla stanna eller låt mig komma med!" sa jag. 9 aug, 2013 23:41 |
|
TildeW
Elev |
9 aug, 2013 23:43 |
|
Borttagen
|
"Embry skulle säga hejdå om han kunde just nu! Du har mycket att älska!" sa jag.
9 aug, 2013 23:44 |
|
TildeW
Elev |
"Nej det har jag inte, allt jag älska lämnade jag för en månad sen, nu ska jag få träffa dom igen, just nu bryr jag mig inte om att Embry struntar i mig" sa jag.
9 aug, 2013 23:46 |
|
Borttagen
|
"Då var det avgjort! jag följer med!" sa jag lättat.
9 aug, 2013 23:48 |
|
TildeW
Elev |
"Det är inte alls avgjort, du har två val.
Jag dödar mig själv igen eller jag åker du stannar!, vilket väljer du?!" sa jag.
9 aug, 2013 23:49 |
|
Borttagen
|
"Du kan inte tvinga mig att välja mellan det!" sa jag upprört. "Och förresten, tänk om jag har en släkting i England?"
9 aug, 2013 23:52 |
|
TildeW
Elev |
"Tänk om jag har en släkting i Danmark, du kan inte tvinga mig ta med dig. Det är dig jag vill bort ifrån!" sa jag och startade bilen och åkte iväg.
9 aug, 2013 23:54 |
|
Borttagen
|
Jag gick in till Embry.
"Embry! Hon har åkt!" sa jag besviket. 9 aug, 2013 23:55 |
|
TildeW
Elev |
9 aug, 2013 23:57 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & TildeW 2
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen