Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:33
|
|
Borttagen
|
''förresten vill du ha större bröst än lilja så kan jag fixa det''
sa jag
8 aug, 2013 14:34
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:34
|
|
Borttagen
|
jag snärtade till med trollstaven, och vips, så hade kelly lika stora bröst ´som lilja, om inte större ''sådär?'' sa jag
8 aug, 2013 14:35
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:36
|
|
Borttagen
|
''nej, kolla om du inte tror mig'' sa jag
8 aug, 2013 14:36
|
|
Borttagen
|
Jag tog av mig tröjan och bhn och kände på dom
8 aug, 2013 14:37
|
|
Borttagen
|
jag såg de mest fantastiska brösten jag nånsin sett
8 aug, 2013 14:38
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:41
|
|
Borttagen
|
lägg dig ner i sängen och sära på benen nu'' sa jag
8 aug, 2013 14:42
|
Du får inte svara på den här tråden.