Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Varför, letar du efter något?" frågar han lite tystare en vad han hade tänkt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:50 |
|
Vildvittra
Elev |
"Mig själv." är hennes outgrundliga svar och ler lite, "Du borde prova." säger hon mjukt mot honom och vänder för första gången blicken mot honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:52 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan skrattar lite. "Jag vet vart jag är, men tack för omtanken." säger han och börjar gå iväg.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:53 |
|
Vildvittra
Elev |
"Säkert? Jag vet inte var jag är." ler hon lite och ser efter honom, "Är du ledig?" frågar hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:55 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ja, idag är jag ledig." svarar han och stannar för att se på henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:57 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tänkte simma och sen basta, vill du följa med." ler hon också och ser på honom med ett mjukt leende.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 23:09 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Simma kanske..det är en bra träning." säger han och börjar gå mot träningshytten.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 23:11 |
|
Vildvittra
Elev |
"Och basta en bra avslappning, man måste det med." ler hon och följer efter honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 23:19 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Om du säger det så." svarar han och går med henne med ganska snabba steg.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 23:25 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ja, det gör jag." ler hon och försvinner in i omklädningsrummet för tjejer.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 23:32 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen