PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
"Jag tror inte att det finns någon som kan förstå sig på henne." Svarar Benjamin men ångrar sig lite, även om Vivian inte är den bästa så förtjänar nog inte ens hon att bli kallad bortom hjälp eller liknande. Det låter lite orättvist. Men ändå så kan han inte riktigt hitta något som kan rättfärdiga uttalandet om han nu egentligen vill det är ett mysterium.
. .
12 jul, 2013 22:13 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia nickade, det var nog sant. Ingen hon var vän med förstod sig på henne heller. De hade ofta diskuterat olika teorier, maktspel och sådant. Men aldrig kommit på något bra.
Nu kom det en skylt som informerade om att de var framme. Mia log mot Benjamin. "Det är ändå inte så illa det här, att vara fri och åka som man vill".
12 jul, 2013 22:15 |
|
AlexZz
Elev |
"Det är ju sant, förstås, synd bara att man är jagad av folk och det inte är för skojs skull. En road trip liksom." Svarar Benjamin och inser hur negativ han låter, har han alltid varit så negativ? "Fast jo, det är rätt häftigt." Lägger han till för att det ska låta lite bättre.
. .
13 jul, 2013 15:45 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia nickade igen, det var en aning synd att de inte gjorde det här helt frivilligt, de hade tvingats till det av sina föräldrar.
"Jag undrar hur det hade blivit om vi inte rymt från början, då vore vi väl gifta nu...". Det var en udda tanke.
13 jul, 2013 16:13 |
|
AlexZz
Elev |
"Det ser ut som det, ja." Svarar Benjamin, fast utan det hade de troligen aldrig lärt känna varandra, vilket enligt Benjamin är en läskig tanke. Ju längre de kör desto närmare stranden kommer de och det tycks bli fler hus också. Benjamin visste inget om den här staden, men om han inte misstog sig såg det ut att vara en turistort. Semestersäsongen har inte börjat än så det kanske är därför det är lite dött.
. .
13 jul, 2013 18:16 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia tyckte om staden, hon hade alltid älskat havet och stränder. De var så varma och somriga. "Det är vackert här".
Men hon såg knappt en själ, bara skymtar i något fönster-
13 jul, 2013 18:27 |
|
AlexZz
Elev |
"Ska vi stanna?" Frågar Benjamin som inte kan annat än att hålla med henne, det är verkligen vackert här. Riktigt, riktigt vackert. Han förstår att det är en semesterort. Han skulle semestrat här.
. .
13 jul, 2013 21:23 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia nickade. "Det finns nog kartor här". Och kanske lite proviant var bra att ha med sig, bröd och sådant. Hon undrade också om de hade hygienartiklar..."Synd att det inte är badsäsong" skämtade hon sedan.
13 jul, 2013 21:28 |
|
AlexZz
Elev |
"Det har aldrig stoppat mig." Flinar Benjamin och parkerar bilen på en parkering nära stranden innan han hoppar ur, väntar på att hon också gör det innan han tar nycklar, plånbok och låser bilen. Därefter går han direkt mot stranden.
. .
13 jul, 2013 22:37 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia log större. Hon hoppade ut ur bilen och njöt utav den svala vinden som blåste rakt i ansiktet. Hon följde efter Benjamin mot den långgrunda stranden vid vattnet. "Det här var ett riktigt härligt ställe" log hon.
14 jul, 2013 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen