Yohio!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: yay♥Skrivet av lunalovegood!!: Jag LOVAR på hedersord C: Skrivet av Borttagen: och du kan bo granne med oss om du lovar att komma och äta kakor hos oss OFTA. Skrivet av lunalovegood!!: Yaaay 8D Skrivet av Borttagen: inbjuden. Skrivet av lunalovegood!!: Jag kommer på bröllopet, inbjuden eller ej Skrivet av Borttagen: mhm.. jag ska gifta mig. Skrivet av lunalovegood!!: Haha precis! Sedan får jag se till att träffa honom någon annan gång också ;D Skrivet av Borttagen: Hoppas jag med. Fast egentligen tror jag inte det. Men du även om det var ett skämt ska du JAGA DRÖMMEN SOM BLIR SANN! haha. Skrivet av lunalovegood!!: Men hallå, får du drömma om att du ska gifta dig med honom får jag drömma om att jag ska få träffa honom en gång till? Skrivet av Borttagen: Man får nog inte autorgrafer, tyvärr. Tror inte det i alla fall. Ifall man får autografer på höstturnén så kommer jag att träffa YOHIO 28:e september, andra gången i mitt liv och i år ((((; Tänk, före Mello-finalen var min dröm att träffa honom minst en gång i hela mitt liv, lol. Hoppas och tror att det blir fler! 27 apr, 2013 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lunalovegood!!: Och så kommer ni till mig och äter middag ibland c8Skrivet av Borttagen: yay♥ Skrivet av lunalovegood!!: Jag LOVAR på hedersord C: Skrivet av Borttagen: och du kan bo granne med oss om du lovar att komma och äta kakor hos oss OFTA. Skrivet av lunalovegood!!: Yaaay 8D Skrivet av Borttagen: inbjuden. Skrivet av lunalovegood!!: Jag kommer på bröllopet, inbjuden eller ej Skrivet av Borttagen: mhm.. jag ska gifta mig. Skrivet av lunalovegood!!: Haha precis! Sedan får jag se till att träffa honom någon annan gång också ;D Skrivet av Borttagen: Hoppas jag med. Fast egentligen tror jag inte det. Men du även om det var ett skämt ska du JAGA DRÖMMEN SOM BLIR SANN! haha. Skrivet av lunalovegood!!: Men hallå, får du drömma om att du ska gifta dig med honom får jag drömma om att jag ska få träffa honom en gång till? Skrivet av Borttagen: Man får nog inte autorgrafer, tyvärr. Tror inte det i alla fall. Ifall man får autografer på höstturnén så kommer jag att träffa YOHIO 28:e september, andra gången i mitt liv och i år ((((; Tänk, före Mello-finalen var min dröm att träffa honom minst en gång i hela mitt liv, lol. Hoppas och tror att det blir fler! 27 apr, 2013 21:30 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska du bo ensam?? Har inte du någon framtida man?? Seike?Skrivet av lunalovegood!!: Och så kommer ni till mig och äter middag ibland c8 Skrivet av Borttagen: yay♥ Skrivet av lunalovegood!!: Jag LOVAR på hedersord C: Skrivet av Borttagen: och du kan bo granne med oss om du lovar att komma och äta kakor hos oss OFTA. Skrivet av lunalovegood!!: Yaaay 8D Skrivet av Borttagen: inbjuden. Skrivet av lunalovegood!!: Jag kommer på bröllopet, inbjuden eller ej Skrivet av Borttagen: mhm.. jag ska gifta mig. Skrivet av lunalovegood!!: Haha precis! Sedan får jag se till att träffa honom någon annan gång också ;D Skrivet av Borttagen: Hoppas jag med. Fast egentligen tror jag inte det. Men du även om det var ett skämt ska du JAGA DRÖMMEN SOM BLIR SANN! haha. Skrivet av lunalovegood!!: Men hallå, får du drömma om att du ska gifta dig med honom får jag drömma om att jag ska få träffa honom en gång till? Skrivet av Borttagen: Man får nog inte autorgrafer, tyvärr. Tror inte det i alla fall. Ifall man får autografer på höstturnén så kommer jag att träffa YOHIO 28:e september, andra gången i mitt liv och i år ((((; Tänk, före Mello-finalen var min dröm att träffa honom minst en gång i hela mitt liv, lol. Hoppas och tror att det blir fler! 27 apr, 2013 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lunalovegood!!: Sure, så kommer ni till mig och SEIKE och äter middag ibland ;DSkrivet av Borttagen: Ska du bo ensam?? Har inte du någon framtida man?? Seike? Skrivet av lunalovegood!!: Och så kommer ni till mig och äter middag ibland c8 Skrivet av Borttagen: yay♥ Skrivet av lunalovegood!!: Jag LOVAR på hedersord C: Skrivet av Borttagen: och du kan bo granne med oss om du lovar att komma och äta kakor hos oss OFTA. Skrivet av lunalovegood!!: Yaaay 8D Skrivet av Borttagen: inbjuden. Skrivet av lunalovegood!!: Jag kommer på bröllopet, inbjuden eller ej Skrivet av Borttagen: mhm.. jag ska gifta mig. Skrivet av lunalovegood!!: Haha precis! Sedan får jag se till att träffa honom någon annan gång också ;D Skrivet av Borttagen: Hoppas jag med. Fast egentligen tror jag inte det. Men du även om det var ett skämt ska du JAGA DRÖMMEN SOM BLIR SANN! haha. Skrivet av lunalovegood!!: Men hallå, får du drömma om att du ska gifta dig med honom får jag drömma om att jag ska få träffa honom en gång till? Skrivet av Borttagen: Man får nog inte autorgrafer, tyvärr. Tror inte det i alla fall. Ifall man får autografer på höstturnén så kommer jag att träffa YOHIO 28:e september, andra gången i mitt liv och i år ((((; Tänk, före Mello-finalen var min dröm att träffa honom minst en gång i hela mitt liv, lol. Hoppas och tror att det blir fler! 27 apr, 2013 21:33 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: mhm väldigt ofta♥Skrivet av lunalovegood!!: Sure, så kommer ni till mig och SEIKE och äter middag ibland ;D Skrivet av Borttagen: Ska du bo ensam?? Har inte du någon framtida man?? Seike? Skrivet av lunalovegood!!: Och så kommer ni till mig och äter middag ibland c8 Skrivet av Borttagen: yay♥ Skrivet av lunalovegood!!: Jag LOVAR på hedersord C: Skrivet av Borttagen: och du kan bo granne med oss om du lovar att komma och äta kakor hos oss OFTA. Skrivet av lunalovegood!!: Yaaay 8D Skrivet av Borttagen: inbjuden. Skrivet av lunalovegood!!: Jag kommer på bröllopet, inbjuden eller ej Skrivet av Borttagen: mhm.. jag ska gifta mig. Skrivet av lunalovegood!!: Haha precis! Sedan får jag se till att träffa honom någon annan gång också ;D Skrivet av Borttagen: Hoppas jag med. Fast egentligen tror jag inte det. Men du även om det var ett skämt ska du JAGA DRÖMMEN SOM BLIR SANN! haha. Skrivet av lunalovegood!!: Men hallå, får du drömma om att du ska gifta dig med honom får jag drömma om att jag ska få träffa honom en gång till? Skrivet av Borttagen: Man får nog inte autorgrafer, tyvärr. Tror inte det i alla fall. Ifall man får autografer på höstturnén så kommer jag att träffa YOHIO 28:e september, andra gången i mitt liv och i år ((((; Tänk, före Mello-finalen var min dröm att träffa honom minst en gång i hela mitt liv, lol. Hoppas och tror att det blir fler! 27 apr, 2013 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lunalovegood!!: Jaa♥Skrivet av Borttagen: mhm väldigt ofta♥ Skrivet av lunalovegood!!: Sure, så kommer ni till mig och SEIKE och äter middag ibland ;D Skrivet av Borttagen: Ska du bo ensam?? Har inte du någon framtida man?? Seike? Skrivet av lunalovegood!!: Och så kommer ni till mig och äter middag ibland c8 Skrivet av Borttagen: yay♥ Skrivet av lunalovegood!!: Jag LOVAR på hedersord C: Skrivet av Borttagen: och du kan bo granne med oss om du lovar att komma och äta kakor hos oss OFTA. Skrivet av lunalovegood!!: Yaaay 8D Skrivet av Borttagen: inbjuden. Skrivet av lunalovegood!!: Jag kommer på bröllopet, inbjuden eller ej Skrivet av Borttagen: mhm.. jag ska gifta mig. Skrivet av lunalovegood!!: Haha precis! Sedan får jag se till att träffa honom någon annan gång också ;D Skrivet av Borttagen: Hoppas jag med. Fast egentligen tror jag inte det. Men du även om det var ett skämt ska du JAGA DRÖMMEN SOM BLIR SANN! haha. Skrivet av lunalovegood!!: Men hallå, får du drömma om att du ska gifta dig med honom får jag drömma om att jag ska få träffa honom en gång till? Skrivet av Borttagen: Man får nog inte autorgrafer, tyvärr. Tror inte det i alla fall. Ifall man får autografer på höstturnén så kommer jag att träffa YOHIO 28:e september, andra gången i mitt liv och i år ((((; Tänk, före Mello-finalen var min dröm att träffa honom minst en gång i hela mitt liv, lol. Hoppas och tror att det blir fler! 27 apr, 2013 21:35 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har ingen att åka till Ullared med och jag vill inte åka själv!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 apr, 2013 11:59 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Solkatten: ååh=[Jag har ingen att åka till Ullared med och jag vill inte åka själv! 29 apr, 2013 15:21 |
|
YES
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lunalovegood!!: Jaa♥ Skrivet av Borttagen: mhm väldigt ofta♥ Skrivet av lunalovegood!!: Sure, så kommer ni till mig och SEIKE och äter middag ibland ;D Skrivet av Borttagen: Ska du bo ensam?? Har inte du någon framtida man?? Seike? Skrivet av lunalovegood!!: Och så kommer ni till mig och äter middag ibland c8 Skrivet av Borttagen: yay♥ Skrivet av lunalovegood!!: Jag LOVAR på hedersord C: Skrivet av Borttagen: och du kan bo granne med oss om du lovar att komma och äta kakor hos oss OFTA. Skrivet av lunalovegood!!: Yaaay 8D Skrivet av Borttagen: inbjuden. Skrivet av lunalovegood!!: Jag kommer på bröllopet, inbjuden eller ej Skrivet av Borttagen: mhm.. jag ska gifta mig. Skrivet av lunalovegood!!: Haha precis! Sedan får jag se till att träffa honom någon annan gång också ;D Skrivet av Borttagen: Hoppas jag med. Fast egentligen tror jag inte det. Men du även om det var ett skämt ska du JAGA DRÖMMEN SOM BLIR SANN! haha. Skrivet av lunalovegood!!: Men hallå, får du drömma om att du ska gifta dig med honom får jag drömma om att jag ska få träffa honom en gång till? Skrivet av Borttagen: Man får nog inte autorgrafer, tyvärr. Tror inte det i alla fall. Ifall man får autografer på höstturnén så kommer jag att träffa YOHIO 28:e september, andra gången i mitt liv och i år ((((; Tänk, före Mello-finalen var min dröm att träffa honom minst en gång i hela mitt liv, lol. Hoppas och tror att det blir fler! Och ni får absolut inte glömma att komma över till mig ibland och äta lite kakor Whatever
29 apr, 2013 15:37 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av YES: Lovar♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av lunalovegood!!: Jaa♥ Skrivet av Borttagen: mhm väldigt ofta♥ Skrivet av lunalovegood!!: Sure, så kommer ni till mig och SEIKE och äter middag ibland ;D Skrivet av Borttagen: Ska du bo ensam?? Har inte du någon framtida man?? Seike? Skrivet av lunalovegood!!: Och så kommer ni till mig och äter middag ibland c8 Skrivet av Borttagen: yay♥ Skrivet av lunalovegood!!: Jag LOVAR på hedersord C: Skrivet av Borttagen: och du kan bo granne med oss om du lovar att komma och äta kakor hos oss OFTA. Skrivet av lunalovegood!!: Yaaay 8D Skrivet av Borttagen: inbjuden. Skrivet av lunalovegood!!: Jag kommer på bröllopet, inbjuden eller ej Skrivet av Borttagen: mhm.. jag ska gifta mig. Skrivet av lunalovegood!!: Haha precis! Sedan får jag se till att träffa honom någon annan gång också ;D Skrivet av Borttagen: Hoppas jag med. Fast egentligen tror jag inte det. Men du även om det var ett skämt ska du JAGA DRÖMMEN SOM BLIR SANN! haha. Skrivet av lunalovegood!!: Men hallå, får du drömma om att du ska gifta dig med honom får jag drömma om att jag ska få träffa honom en gång till? Skrivet av Borttagen: Man får nog inte autorgrafer, tyvärr. Tror inte det i alla fall. Ifall man får autografer på höstturnén så kommer jag att träffa YOHIO 28:e september, andra gången i mitt liv och i år ((((; Tänk, före Mello-finalen var min dröm att träffa honom minst en gång i hela mitt liv, lol. Hoppas och tror att det blir fler! Och ni får absolut inte glömma att komma över till mig ibland och äta lite kakor 29 apr, 2013 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen