Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fredskronk
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Är någon kvar här eller är det bara jag som är en riktig mattuggla? Jag är här Så fint! Vad gör du klockan fyra på morgonen då? Jag vaknade klockan 3 *oskyldigt vissel* >_> Haha. Låter som mina nätter Vilka filmer? Började kolla HBP på femman mest för att den gick. Hängde lite här och halvglodde på en konsert med Take That på BBC och så såg jag nyss Luftslottet Som Sprämgdes på brittiska Channel 4. Otroligt underhållande att se svensk film med engelsk text och engelsk reklam När somnade du då? Följ: http://twitter.com/fredskronk 29 dec, 2012 04:21 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Är någon kvar här eller är det bara jag som är en riktig mattuggla? Jag är här Så fint! Vad gör du klockan fyra på morgonen då? Jag vaknade klockan 3 *oskyldigt vissel* >_> Haha. Låter som mina nätter Vilka filmer? Började kolla HBP på femman mest för att den gick. Hängde lite här och halvglodde på en konsert med Take That på BBC och så såg jag nyss Luftslottet Som Sprämgdes på brittiska Channel 4. Otroligt underhållande att se svensk film med engelsk text och engelsk reklam När somnade du då? 17:00 o.o' 29 dec, 2012 04:31 |
|
fredskronk
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Är någon kvar här eller är det bara jag som är en riktig mattuggla? Jag är här Så fint! Vad gör du klockan fyra på morgonen då? Jag vaknade klockan 3 *oskyldigt vissel* >_> Haha. Låter som mina nätter Vilka filmer? Började kolla HBP på femman mest för att den gick. Hängde lite här och halvglodde på en konsert med Take That på BBC och så såg jag nyss Luftslottet Som Sprämgdes på brittiska Channel 4. Otroligt underhållande att se svensk film med engelsk text och engelsk reklam När somnade du då? 17:00 o.o' Fin dygnsrytmn hörru Följ: http://twitter.com/fredskronk 29 dec, 2012 04:34 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Är någon kvar här eller är det bara jag som är en riktig mattuggla? Jag är här Så fint! Vad gör du klockan fyra på morgonen då? Jag vaknade klockan 3 *oskyldigt vissel* >_> Haha. Låter som mina nätter Vilka filmer? Började kolla HBP på femman mest för att den gick. Hängde lite här och halvglodde på en konsert med Take That på BBC och så såg jag nyss Luftslottet Som Sprämgdes på brittiska Channel 4. Otroligt underhållande att se svensk film med engelsk text och engelsk reklam När somnade du då? 17:00 o.o' Fin dygnsrytmn hörru Kan man säga : P Men jag FÖRSÖKTE vara vaken längre så att den kan bli normal till nyår, det är ju endå då man ska vara vaken länge : D 29 dec, 2012 04:35 |
|
fredskronk
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Är någon kvar här eller är det bara jag som är en riktig mattuggla? Jag är här Så fint! Vad gör du klockan fyra på morgonen då? Jag vaknade klockan 3 *oskyldigt vissel* >_> Haha. Låter som mina nätter Vilka filmer? Började kolla HBP på femman mest för att den gick. Hängde lite här och halvglodde på en konsert med Take That på BBC och så såg jag nyss Luftslottet Som Sprämgdes på brittiska Channel 4. Otroligt underhållande att se svensk film med engelsk text och engelsk reklam När somnade du då? 17:00 o.o' Fin dygnsrytmn hörru Kan man säga : P Men jag FÖRSÖKTE vara vaken längre så att den kan bli normal till nyår, det är ju endå då man ska vara vaken länge : D Fast på nyår brukar jag gå upp rätt sent så att jag ska kunna vara vaken långt in på natten. Brukar sluta med att jag och mina syskon har en en evighetsomgång monopol eller så. Följ: http://twitter.com/fredskronk 29 dec, 2012 04:49 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Är någon kvar här eller är det bara jag som är en riktig mattuggla? Jag är här Så fint! Vad gör du klockan fyra på morgonen då? Jag vaknade klockan 3 *oskyldigt vissel* >_> Haha. Låter som mina nätter Vilka filmer? Började kolla HBP på femman mest för att den gick. Hängde lite här och halvglodde på en konsert med Take That på BBC och så såg jag nyss Luftslottet Som Sprämgdes på brittiska Channel 4. Otroligt underhållande att se svensk film med engelsk text och engelsk reklam När somnade du då? 17:00 o.o' Fin dygnsrytmn hörru Kan man säga : P Men jag FÖRSÖKTE vara vaken längre så att den kan bli normal till nyår, det är ju endå då man ska vara vaken länge : D Fast på nyår brukar jag gå upp rätt sent så att jag ska kunna vara vaken långt in på natten. Brukar sluta med att jag och mina syskon har en en evighetsomgång monopol eller så. Ja alltså jag försöker fixa dygnet så att jag kan vakna mer normalt. 29 dec, 2012 04:54 |
|
fredskronk
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Är någon kvar här eller är det bara jag som är en riktig mattuggla? Jag är här Så fint! Vad gör du klockan fyra på morgonen då? Jag vaknade klockan 3 *oskyldigt vissel* >_> Haha. Låter som mina nätter Vilka filmer? Började kolla HBP på femman mest för att den gick. Hängde lite här och halvglodde på en konsert med Take That på BBC och så såg jag nyss Luftslottet Som Sprämgdes på brittiska Channel 4. Otroligt underhållande att se svensk film med engelsk text och engelsk reklam När somnade du då? 17:00 o.o' Fin dygnsrytmn hörru Kan man säga : P Men jag FÖRSÖKTE vara vaken längre så att den kan bli normal till nyår, det är ju endå då man ska vara vaken länge : D Fast på nyår brukar jag gå upp rätt sent så att jag ska kunna vara vaken långt in på natten. Brukar sluta med att jag och mina syskon har en en evighetsomgång monopol eller så. Ja alltså jag försöker fixa dygnet så att jag kan vakna mer normalt. Ah. Förstår. Skola och så börjar väl rätt snart antar jag så och det skadar ju inte att vara vaken på dagen då. Följ: http://twitter.com/fredskronk 29 dec, 2012 04:57 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Är någon kvar här eller är det bara jag som är en riktig mattuggla? Jag är här Så fint! Vad gör du klockan fyra på morgonen då? Jag vaknade klockan 3 *oskyldigt vissel* >_> Haha. Låter som mina nätter Vilka filmer? Började kolla HBP på femman mest för att den gick. Hängde lite här och halvglodde på en konsert med Take That på BBC och så såg jag nyss Luftslottet Som Sprämgdes på brittiska Channel 4. Otroligt underhållande att se svensk film med engelsk text och engelsk reklam När somnade du då? 17:00 o.o' Fin dygnsrytmn hörru Kan man säga : P Men jag FÖRSÖKTE vara vaken längre så att den kan bli normal till nyår, det är ju endå då man ska vara vaken länge : D Fast på nyår brukar jag gå upp rätt sent så att jag ska kunna vara vaken långt in på natten. Brukar sluta med att jag och mina syskon har en en evighetsomgång monopol eller så. Ja alltså jag försöker fixa dygnet så att jag kan vakna mer normalt. Ah. Förstår. Skola och så börjar väl rätt snart antar jag så och det skadar ju inte att vara vaken på dagen då. Tja mer än en vecka x) 29 dec, 2012 04:58 |
|
fredskronk
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Skrivet av Jinora: Skrivet av fredskronk: Är någon kvar här eller är det bara jag som är en riktig mattuggla? Jag är här Så fint! Vad gör du klockan fyra på morgonen då? Jag vaknade klockan 3 *oskyldigt vissel* >_> Haha. Låter som mina nätter Vilka filmer? Började kolla HBP på femman mest för att den gick. Hängde lite här och halvglodde på en konsert med Take That på BBC och så såg jag nyss Luftslottet Som Sprämgdes på brittiska Channel 4. Otroligt underhållande att se svensk film med engelsk text och engelsk reklam När somnade du då? 17:00 o.o' Fin dygnsrytmn hörru Kan man säga : P Men jag FÖRSÖKTE vara vaken längre så att den kan bli normal till nyår, det är ju endå då man ska vara vaken länge : D Fast på nyår brukar jag gå upp rätt sent så att jag ska kunna vara vaken långt in på natten. Brukar sluta med att jag och mina syskon har en en evighetsomgång monopol eller så. Ja alltså jag försöker fixa dygnet så att jag kan vakna mer normalt. Ah. Förstår. Skola och så börjar väl rätt snart antar jag så och det skadar ju inte att vara vaken på dagen då. Tja mer än en vecka x) Ah. Då är det ju rätt lugn. Du hinner vända dygnet flera gånger om Tror faktiskt jag ger upp nu och sover. Följ: http://twitter.com/fredskronk 29 dec, 2012 05:01 |
|
Borttagen
|
yay i am im back XD
efter några timmar med läsning, trode faktiskt inte jag skulle kunna sluta 29 dec, 2012 05:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen