Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Båt
23 aug, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Båt!!!
Tåg känns så instängt jämfört med båt + att jag förknippar många bra minnen med båtar! ♥ 23 aug, 2012 16:02 |
|
kakan42
Elev |
BÅT!!
23 aug, 2012 16:03 |
|
saganda
Elev |
Båt. I alla storlekar och former! Båtar är (för mig) mycket mer intressanta än tåg. Stora båtar är häftiga, och små är underbara de med! Annars måste jag säga att både båt och tåg är väldigt behagliga sätt att resa på
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 23 aug, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
Båt! speciellt stora, som Viking Line, älskar att åka båt!
23 aug, 2012 16:06 |
|
LittleButterfly
Elev |
23 aug, 2012 16:41 |
|
Disenchanted
Elev |
23 aug, 2012 17:12 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker själv att det är rätt svårt att välja mellan tåg och båt, eftersom båda har sina för- och nackdelar. Men det känns tryggare att färdas på land (av någon anledning), och den mysiga känslan av att sitta i ett tåg (även om jag typ aldrig åkt tåg) slår nog känslan av att vara på en båt, inbillar jag mig. Fast jag tycker ju om att ro ... Hur som helst får det någ bli tåg för min del.
I gårdagens "antingen-eller" blev det - tro det eller ej - helt oavgjort mellan båt och tåg (11 röster vardera). OBS! Snart kommer det en ny fråga i första inlägget ... 24 aug, 2012 08:44 |
|
EmahS
Elev |
24 aug, 2012 09:33 |
|
Borttagen
|
Jag ÄLSKAR lakrits! Älskar kola också men väljer ändå lakrits! ♥
24 aug, 2012 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen