The Vampire Diaries[Roll]
Forum > Quidditchplanen > The Vampire Diaries[Roll]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(( okej kan du rolla ik kväll?
Klaus hade varit uppe hela natten, han hade ändå kommit på hur han skulle göra till sist. Han skulle åka ur stan, det skulle bli mycket lättare. "Vad håller du på med?" var det första som Kol frågade då han kom ner på morgonen och fann Nik som plockade grejer i flyttlådor. "Vart ska du?" "Vidare", svarade Klaua lätt. " Det finns inget kvar här." 20 jul, 2012 12:44 |
|
Dream
Elev |
(( Ja, det kan jag nog, och lite från och till innan dess också. Fast jag ska på Cirkus ikväll också, haha x)
Och jag måste packa... Men det kommer gå!
20 jul, 2012 12:46 |
|
Borttagen
|
Damon vaknade klockan 1 på dagen, han började dagen med att kolla hur Stefan mådde, han mådde tydligen mycket bättre. Damon gick ut på en liten morgonpromenad, vilket han aldrig brukade göra. När han gick förbi Mikealsons hus såg han Klaus bära ut på en stor resväska, han skulle väl inte lämna stan?
20 jul, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
Elena klev upp ur sängen och satte på sig kläderna. Klockan var 1 på morgonen, men Elena kunde inte somna om.
Hon tog fram sin dagbok och började skriva. 20 jul, 2012 12:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-20 kl. 12:58
|
|
Borttagen
|
(( Klockan är ju typ 1, Kate Malfoy? =P Men jaja
20 jul, 2012 12:57 |
|
Borttagen
|
((Ändrar till ett!
20 jul, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
(Okej, bra!
20 jul, 2012 12:59 |
|
Dream
Elev |
( Nu säger vi att Caroline tar en springtur, även om hon är en vampyr... xD )
Caroline behövde röra på sig, och en springtur var bra för att rensa tankarna. Hon klev upp och klädde på sig träningskläder och satte upp sitt hår i en tofs. Hon valde att ta en tur nedför stadens gator, även om det inte var det roligaste, hon ville kunna använda sina "krafter" men idag fick hon göra som människorna. Det var vanligtvis Caroline och Elena som sprang tillsammans, och ibland hängde Bonnie med... Åh, Bonnie, nu påmindes hon, hon bestämde sig för att ta en tur till sjukhuset senare idag. Caroline sprang förbi ett mycket vackert, stort och vitt hus. När hon beundrade huset fick hon syn på Klaus som bar packning ut till en stor bil, vad handlade detta om? Hon stannade tvärt, men hon var nästan säker på att hon inte syntes på grund av buskaget som omringade det stora huset...
20 jul, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Klaus lade ner flyttlådorna på marken utanför sin stora range rover.
"Kol!"ropade han. "Ringde du Bekah?" "Nej?"svarade Kol då han kom ut genom dörren. "Borde jag gjort det? Förresten, vet du vart Finn är?" "Han sade något om morsan", berättade Elijah då han knuffade sig förbi sin bror och lade ner två flyttlådor vid bilen. "Vart ska vi då?" "Vad som helst är bättre än det här stället", konstaterade Klaus. 20 jul, 2012 13:31 |
|
Borttagen
|
Damon tittade på Klaus och hans bröder, han hade rätt, de skulle flytta. Skönt, han gillade ändå aldrig dem. Klaus var bara korkad, Finn var dum i huvudet, Rebekah var en irriterande snorunge (ganska snygg då men), Kol flinade åt allting, och Elijah bara såg på.
20 jul, 2012 13:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen