Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyForever
Elev |
Bra
4 jan, 2013 22:15 |
|
Majis
Elev |
Det verkade som om du hade lite stressigt eller så när du skrev detta, för det blev några slravfel så man kanske fick läsa om nån mening, men kapitlet var jättebra!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 5 jan, 2013 01:04 |
|
Lida
Elev |
Jättebra kapitel
5 jan, 2013 08:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Det verkade som om du hade lite stressigt eller så när du skrev detta, för det blev några slravfel så man kanske fick läsa om nån mening, men kapitlet var jättebra! Tack i alla fall TACK för alla kommentarer 5 jan, 2013 12:11 |
|
Kitty Riddle
Elev |
5 jan, 2013 13:45 |
|
Freddelito
Elev |
Jättebra! jag kom till och med på mig själv med att tänka att natarza var bellatrix lestrange och då fick jag inte ihop det med att hon gick i samma årskurs som draco... ett STORT bevis på denna fanfictions fantasktighet (nypåhittat ord)!
14 jan, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
TACK för alla kommenatarer
Förlåt för dålig uppdatering men imorgon kommer det ett nytt kapitel 15 jan, 2013 16:33 |
|
Freddelito
Elev |
Skrivet av Borttagen: TACK för alla kommenatarer Förlåt för dålig uppdatering men imorgon kommer det ett nytt kapitel Bra ♥
15 jan, 2013 19:26 |
|
Borttagen
|
TACK för alla kommentarer
Kapitel 44 -Vad då, inte väsentligt?, frågar Natarza. -Tids nog får du veta, säger Zoey. -Men vad menar du med det?, frågar Natarza. -Jo, jag vill berätta, men får inte, säger Zoey. -Varför får du inte?, frågar Natarza nyfiket. -Kan inte säga det heller, men kan vi sluta diskutera det här och nu, du kommer få veta tid nog, säger Zoey. -Okej, säger Natarza och hoppas på att Zoey kommer bli en bra vän till henne. Resten av lektionen övar dom och pratar om allt mögligt, dom blir bättre och bättre vänner. Efter lektionen skyndar dom sig till nästa, trolldryckskonst. Dom går ner till fängelsehålorna med sina trolldryckskonstböcker handen, dom sätter sig ner på stolarna som idag står vi bänkarna. Snape står längst fram i klassrummet och väntar på att alla ska komma in. När alla har kommit in sträcker Snape på sig. -Vi ska i första hand repetera idag, gå igenom allt vi lärt oss detta läsår, vi hinner inte allt idag men vi har en lektion till på oss, börja med att läsa kapitel 1, säger Snape och sätter sig ner vid sin kateder. Natarza slår upp sin bok och börjar läsa. -Repetera vad ska det vara bra för, viskar Zoey till Natarza. -Vet inte, mumlar Natarza tillbaka. -Jag menar vi kan ju redan allt detta, vi har ju gått igenom det, så har man lyssnat på lektionen och inte är en trögskalle, klarar man provet i alla fall, viskar Zoey. -Det har du rätt i, mumlar Natarza och slår ihop boken. Zoey ler och lägger sin bok på bänken och slå ihop den. -Men du, borde vi inte säga det till Snape, att om alla är lite smarta så borde dom kunna allt?, frågar Zoey. -Nja, han har väl fått order om att det måste vara repetion under dagarna innan examenproven, säger Natarza. -Ja, men själv kan man då slappa på lektionerna, säger Zoey och lutar sig bakåt. -Mm, men det du sa på örtlära lektionen, ”tid nog får du veta”, när är tids nog?, frågar Natarza. -Kan jag inte svara på, kanske i sommar vem vet, då du ska vara oss Malfoys och få nåt uppdrag, säger Zoey. -Hur fan vet du?, frågar Natarza. -Min mamma, säger Zoey. 16 jan, 2013 14:47 |
|
Freddelito
Elev |
Åhhh, jättebra!!! Jag har mina misstankar om vad hon heter i efternamn, men det är inte väsenligt
16 jan, 2013 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen