The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyForever
Elev |
?! 15 sep, 2012 22:56 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Ginny00: Alltså, våra facebookchattar på lördagkvällar slutar oftast lite... onormalt. Okej...? 15 sep, 2012 23:06 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Alltså, våra facebookchattar på lördagkvällar slutar oftast lite... onormalt. Okej...? typ en diskussion om fiskar som går och fiskar Okej, jag ska nog sluta fråga om saker, för jag får bara knäppare och knäppare svar. 15 sep, 2012 23:09 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Alltså, våra facebookchattar på lördagkvällar slutar oftast lite... onormalt. Okej...? typ en diskussion om fiskar som går och fiskar Okej, jag ska nog sluta fråga om saker, för jag får bara knäppare och knäppare svar. Vi tar det som en komplimang.. 15 sep, 2012 23:10 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Alltså, våra facebookchattar på lördagkvällar slutar oftast lite... onormalt. Okej...? typ en diskussion om fiskar som går och fiskar Okej, jag ska nog sluta fråga om saker, för jag får bara knäppare och knäppare svar. Vi tar det som en komplimang.. Du kan inte rösta på fler inlägg idag! 15 sep, 2012 23:23 |
|
Tonks_xD
Elev |
Ååååååh hur kan man skriva så braaaaa?? ♥
Allt var verkligen jättebra, men jag gillar Georgedelen mest tror jag ![]()
15 sep, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
Du skriver fantastiskt. George delen var jättebra, du fick verkligen till honom. Du skriver på ett roligt och entusiastiskt sätt som bara gör att jag vill läsa mer och mer.
Du är en fantastisk författare, glöm aldrig det ♥ 15 sep, 2012 23:44 |
|
Cindy
Elev |
Du vet väl att
Spoiler: Tryck här för att visa! Jag älskar den där grejen med flashbacks ♥ George satte sig ner på den ganska så rejält obäddade sängen. ”Efter Freds död. Att tänka på honom var smärtsamt, och minnena fanns verkligen överallt. I början ville jag inte ens fortsätta leva.” Han tystnade en stund, verkade ha tappat bort orden. ”Men jag insåg att det inte skulle gå bra. Även om Fred var borta levde jag ju fortfarande. Så jag bestämde mig för att, tja, leva för hans skull, om jag nu inte skulle göra det för min egen.” ^ Det där..... VAR DET BÄSTA JAG NÅGONSIN LÄST!!! HUR KAN MAN SKRIVA SÅ JÄDRANS BRA?!?!?!!?!?!?!!!!!
16 sep, 2012 08:48 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Ginny00: Alltså, våra facebookchattar på lördagkvällar slutar oftast lite... onormalt. Okej...? typ en diskussion om fiskar som går och fiskar Okej, jag ska nog sluta fråga om saker, för jag får bara knäppare och knäppare svar. Vi tar det som en komplimang.. Du kan inte rösta på fler inlägg idag! Nu tog jag bort lite inlägg då det kändes som spam Skrivet av Tonks_xD: Ååååååh hur kan man skriva så braaaaa?? ♥ Allt var verkligen jättebra, men jag gillar Georgedelen mest tror jag Tja.. Om jag säger såhär så har jag alltid velat uppleva att få vara Ginny, hon har mitt drömliv, och jag kan känna igen mig i henne. Sen har jag skrivit om henne sedan augusti 2011. Man vänjer sig Tack!!! Jag gillar Fred och George, läste nyss femman och där är de verkligen mina favoriter ♥ Så nu var jag extra glad över att få skriva om dem. Skrivet av Borttagen: Du skriver fantastiskt. George delen var jättebra, du fick verkligen till honom. Du skriver på ett roligt och entusiastiskt sätt som bara gör att jag vill läsa mer och mer. Du är en fantastisk författare, glöm aldrig det ♥ Åhhhh, tack Skrivet av Cindy: Du vet väl att Spoiler: Tryck här för att visa! Jag älskar den där grejen med flashbacks ♥ George satte sig ner på den ganska så rejält obäddade sängen. ”Efter Freds död. Att tänka på honom var smärtsamt, och minnena fanns verkligen överallt. I början ville jag inte ens fortsätta leva.” Han tystnade en stund, verkade ha tappat bort orden. ”Men jag insåg att det inte skulle gå bra. Även om Fred var borta levde jag ju fortfarande. Så jag bestämde mig för att, tja, leva för hans skull, om jag nu inte skulle göra det för min egen.” ^ Det där..... VAR DET BÄSTA JAG NÅGONSIN LÄST!!! HUR KAN MAN SKRIVA SÅ JÄDRANS BRA?!?!?!!?!?!?!!!!! JAG ÄLSKAR DIG MED FINASTE LINNÉA. ♥ I liked it too. Jag tänkte först att jag borde göra så att allt var i september, men quidditchen fick vara i augusti istället SKA DU SÄGA MY WONDERFUL FRIEND! Åhh, såna där citatbitar kommer alltid halv tre på natten, så även den här xD Min mobils memo-funktion är fullklottrad. Men jag tror verkligen att det var för Freds skull George fortsatte leva. 16 sep, 2012 09:36 |
|
MissFniss
Elev |
16 sep, 2012 12:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen