Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Om 12 timmar sitter jag på tåget till tha huvudstad, fett kul!
9 mar, 2012 23:52 |
|
Danzi
Elev |
9 mar, 2012 23:53 |
|
LovisaPotter
Elev |
Godnatt!
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 9 mar, 2012 23:59 |
|
Annikz
Elev |
10 mar, 2012 00:02 |
|
Alice...
Elev |
10 mar, 2012 00:02 |
|
Borttagen
|
Om en halvtimme promenerar jag iväg till tåget
Ses där! Dock är jag inte överdrivet förtjust i lekar (och fruktansvärt dålig på det också)... 10 mar, 2012 04:57 |
|
Ida S
Lärare |
Asdfgh, här är vi vakna i tid ja :0 vaknade, började tänka på Mugglisträffen och kunde inte somna om x)
Och så kom jag på att ni knappast lär få höra någon dalsländska från mig idag, för jag är så djävulskt lättpåverkad när det kommertill dialekter så det är synd om mig xD Och innan träffen ska jag umgås med Eilonwy så, jag kommer väl i princip ha hennes dialekt lagom till två, haha! Hur som helst. Jag ser jättemycket fram att träffa er alla senare idag "we live together, and harry does all the cooking." 10 mar, 2012 07:10 |
|
Lordlollo
Elev |
Idag smäller det! Om ca en timme kommer linnvendela och hämtar mig och lite annat folk sen bär det iväg till stockolm!
♆ 10 mar, 2012 08:03 |
|
melle-hjrta
Elev |
IDAG IDAG IDAG!
10 mar, 2012 08:54 |
|
Bl0b
Elev |
Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s
10 mar, 2012 09:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen