Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Brown
Elev |
1. Förhon saknade honom.
2. Ja, men jag vill bara att det ska hända bra saker XD 3. Hon blir kär i Lester. Vet att jag är dålig på att gissa. ![]()
9 apr, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Superbra!!
1. Kanske för att hon är lite små kär i honom. 2. Absolut. 3. Amelia och Tim kanske blir ihop. 9 apr, 2012 20:12 |
|
Nelly1513
Elev |
Så ägigt ♥.♥
1. Det hände en sak som påminde henne om Lester och då drömde hon om honom. 2. Nja, helst inte... 3. Lester kommer till skolan och det blir en dogfight om vem som vinner Eliza? Haha! Vet, verkar lite långsökt x) AlexZz and I are friends 4 ever <3
9 apr, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
Det var helt AWSEOME!!!!
1. Hon gillar honom kanske lite? 2. Absolut nt. Jag vet nt varför,.men jag tycker verkligen nt det. 3. Elisa parar (försöker) ihop Amelia o Tim?? 9 apr, 2012 21:10 |
|
Ginny4ever
Elev |
SUper bra!!!
1. hon saknar Lester och gillar honom definitivt mer än som en vän. 2. Ja, det skulle bli spännande! 3. Att Lester kommer till Hogwarts och börjar bråka med Tim http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 9 apr, 2012 21:35 |
|
mican00
Elev |
MEGAAWESOMEBRA!
1. Hon saknar Lester väldigt mycket för hon har väldigt kul med honom. 2. Nja... det skulle bli konstigt XD 3. Att Tim säger till Eliza att han är kär i henne. ![]()
10 apr, 2012 14:26 |
|
amanda1104
Elev |
Azum
1.Hon är kär såklart 2.Vet inte du bestemmer 3.Eliza blir överfallen kaske!!! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 apr, 2012 12:35 |
|
Hope Potter
Elev |
1. Hon saknar honom för att han var hennes enda vän hemma.
2. Nej, han ska antigen vara ynk eller mugglare... Annars skulle han väl redan gå där? 3. Eliza måste lära sig något svårt (Som Harry i fyran) kanske att göra en patronus eller något annat.. Aja du fattar? Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
12 apr, 2012 16:23 |
|
Josie Malfoy
Elev |
svara på frågor... *inte orka tänka* eeh... jag har inte sett något (hehehe)
men skriv mer, snälla söta! Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 12 apr, 2012 21:08 |
|
Miss Black
Elev |
13 apr, 2012 10:41 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen