@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Mintpastill: haha jag har varit inne hela dagen och här jag bor har det bara varit fint! har blivit kallare här dock, får hoppas det blir bättre.Skrivet av scarhead: Skrivet av Mintpastill: HAHA this so much! bor också i Borås och jag här regnar det minst en gång i veckan men just nu ser det bara fint ut. Ser ut så utanför mitt med ungefär, och jag bor ändå i Borås där det regnar nästan hela tiden, alltså stämmer inte den prognosen! Fast det regnade lite när jag var inne i liksom Borås-Borås förut, but that doesn't count. 2 jun, 2012 19:20 |
|
Solkatten
Elev |
Grillat till mat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 19:26 |
|
scarhead
Lärare |
jag har inte ätit mat/middag
DÅ BLIR DET NUDLAR Matilda kan aldrig äta för mycket nudlar. jag LEVER på nudlar. typ som MonsterCookie lever på Niam och fanfictions. 2 jun, 2012 19:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
2 jun, 2012 19:28 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av scarhead: jag har inte ätit mat/middag DÅ BLIR DET NUDLAR Matilda kan aldrig äta för mycket nudlar. jag LEVER på nudlar. typ som MonsterCookie lever på Niam och fanfictions. det var en väldigt väldigt fin jämförelse tkr jag wolfstar deserved better. 2 jun, 2012 19:28 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av MonsterCookie: yeah ikrSkrivet av scarhead: jag har inte ätit mat/middag DÅ BLIR DET NUDLAR Matilda kan aldrig äta för mycket nudlar. jag LEVER på nudlar. typ som MonsterCookie lever på Niam och fanfictions. det var en väldigt väldigt fin jämförelse tkr jag jag känner dig så bra 2 jun, 2012 19:29 |
|
Solkatten
Elev |
Pablo Picassos fullständiga namn var Pablo (eller Pablito) Diego José Santiago Francisco de Paula Juan Nepomuceno Crispin Crispiniano de los Remedios Cipriano de la Santisima Trinidad Ruiz Blasco y Picasso Lopez.
Vem i hela friden vill ha sådant långt namn? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Pablo Picassos fullständiga namn var Pablo (eller Pablito) Diego José Santiago Francisco de Paula Juan Nepomuceno Crispin Crispiniano de los Remedios Cipriano de la Santisima Trinidad Ruiz Blasco y Picasso Lopez. Vem i hela friden vill ha sådant långt namn? Jag förstår varför dom bara kallar han för pablo picasso... 2 jun, 2012 19:42 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: jag och min komois hade en redovisning om Christofer Columbus och hans systers namn tog några gånger att lära sig.Pablo Picassos fullständiga namn var Pablo (eller Pablito) Diego José Santiago Francisco de Paula Juan Nepomuceno Crispin Crispiniano de los Remedios Cipriano de la Santisima Trinidad Ruiz Blasco y Picasso Lopez. Vem i hela friden vill ha sådant långt namn? Felipa Perestrello e Moniz. fast Picassos var överdrivet långt... 2 jun, 2012 19:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: jag och min komois hade en redovisning om Christofer Columbus och hans systers namn tog några gånger att lära sig.Pablo Picassos fullständiga namn var Pablo (eller Pablito) Diego José Santiago Francisco de Paula Juan Nepomuceno Crispin Crispiniano de los Remedios Cipriano de la Santisima Trinidad Ruiz Blasco y Picasso Lopez. Vem i hela friden vill ha sådant långt namn? Felipa Perestrello e Moniz. fast Picassos var överdrivet långt... Eller hur. Korkade föräldrar. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen